Bij ons huisje in de Bourgogne doet het door ons gepootte appelboompje prima, dat wordt weer lekker veel appeltaarten bakken!, maar ook de ...jaar oude notenboom heeft dit jaar een enorme hoeveelheid noten
met de herfstvakantie zullen wij de laatste noten rapen, dan wordt alles weer netjes opgeruimd en 'winterklaar' gemaakt. Als je belangstelling hebt om ons huisje te huren sturen wij met plezier wat informatie hierover
Voor de druivenpluk (een trosje ha ha) zijn wij dit jaar te laat



8 opmerkingen:
Monica bedankt voor je berichtje.
Vandaag had ik al eerder geprobeert om een berichtje te plaatsen.
Ik hoop dat het nu lukt.
Jammer vd druiven en lekker de appels.
grtjs Mieke
Fijn, Moon, dat je nu ook op blogger zit, ik miste je verhalen al over dat mooie franse huisje!
Hoi Monica
Je blog ziet er hier geweldig uit!! Zou zo in de plaatjes willen springen!
Reacties lijken goed te werken :-)
Hej Monica, ik zag je linkje bij Marcella dus kom meteen even kijken. Het ziet er heerlijk zonnig uit op de kopfoto. Prachtige zomerse najaarsfoto's.
Geniet nog even van jullie verblijf daar.
Groetjes
ps Ik heb een tweede blog hejtjorven.blogspot.com
Hallo Monica,
Gevonden! Leuk om je hier weer te zien. Het ziet er weer gezellig uit.
Groeten, Joke
dank voor je berichtje op mijn nieuwe weblog!
van de zomer was ik nog twee weken in Bourgogne, wat een heerlijke vakantiestreek is het!
geniet van de dingen die je doet. Groetjes, Noor
Hallo Monica,
Leuk deze blog.
Ziet er verfrissend uit.
Ik heb alleen Veuvreilles nog niet openen, maar omdat ik dit tegen kwam maar eerst een reactie....
Ja, de quilt is werkelijk prachtig en mooi van kleur geworden.
Prettige dagen in la douce France.
Anneke
Een reactie posten