Chez Monica et Guus Chambre d'Hôte en gites in de Bourgogne Veuvrailles

donderdag 29 september 2011

Bourgogne

Bij ons huisje in de Bourgogne doet het door ons gepootte appelboompje prima, dat wordt weer lekker veel appeltaarten bakken!, maar ook de  ...jaar oude notenboom heeft dit jaar een enorme hoeveelheid noten
met de herfstvakantie zullen wij de laatste noten rapen, dan wordt alles weer netjes opgeruimd en 'winterklaar'  gemaakt. Als je belangstelling hebt om ons huisje te huren sturen wij met plezier wat informatie hierover
Voor de druivenpluk (een trosje ha ha) zijn wij dit jaar te laat

8 opmerkingen:

mieke zei

Monica bedankt voor je berichtje.
Vandaag had ik al eerder geprobeert om een berichtje te plaatsen.
Ik hoop dat het nu lukt.
Jammer vd druiven en lekker de appels.
grtjs Mieke

betty prins zei

Fijn, Moon, dat je nu ook op blogger zit, ik miste je verhalen al over dat mooie franse huisje!

Joyce zei

Hoi Monica
Je blog ziet er hier geweldig uit!! Zou zo in de plaatjes willen springen!

Bas zei

Reacties lijken goed te werken :-)

Willy zei

Hej Monica, ik zag je linkje bij Marcella dus kom meteen even kijken. Het ziet er heerlijk zonnig uit op de kopfoto. Prachtige zomerse najaarsfoto's.
Geniet nog even van jullie verblijf daar.
Groetjes

ps Ik heb een tweede blog hejtjorven.blogspot.com

Joke zei

Hallo Monica,

Gevonden! Leuk om je hier weer te zien. Het ziet er weer gezellig uit.

Groeten, Joke

Noor zei

dank voor je berichtje op mijn nieuwe weblog!

van de zomer was ik nog twee weken in Bourgogne, wat een heerlijke vakantiestreek is het!
geniet van de dingen die je doet. Groetjes, Noor

Anoniem zei

Hallo Monica,
Leuk deze blog.
Ziet er verfrissend uit.
Ik heb alleen Veuvreilles nog niet openen, maar omdat ik dit tegen kwam maar eerst een reactie....
Ja, de quilt is werkelijk prachtig en mooi van kleur geworden.
Prettige dagen in la douce France.

Anneke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...