Hallo, gezellig dat je even bij ons langs komt, het gaat voornamelijk over handwerken van Monica, maar ook over ons Franse huisje in de Bourgogne dat wij te huur aanbieden. Kijk voor informatie hierover op de tabs van deze pagina.
Chez Monica et Guus Chambre d'Hôte en gites in de Bourgogne Veuvrailles
Kijk, als je vriendinoma wordt van een tweeling moet er een kadootje komen en wat is er dan leuker dan rompertjes met de namen te borduren. Ik hoop dat de postduif het goede adres heeft gevonden, de ooievaar in ieder geval wel zo te zien.
Hee, nu pas zit ik even achter mijn pc en zie jouw lieve cadeautjes voor die twee... Morgen ga ik een dagje helpen (heerlijk babies knuffelen en met Islay spelen), ik ben benieuwd of het pakje al gearriveerd is! Ik laat het je wel even weten.
wat een schattig kadootje!! en wat een gezellig bezoek had je, die mooie lapjes gekocht heeft, maar ook een supersjaal haakte, wat een mooi garen gebruikt ze!! Lekker lijkt me dat, zo bij jullie op vakantie!! groetjes, Sylvia
16 opmerkingen:
O, wat lief van je om zulke mooie rompertjes te borduren en alle twee zo'n leuke kaart erbij.Het zal ze vast mooi staan!
Erg leuk idee!
lieve groetjes, Evelyne
Leuk! Enig die namen erop en twee heel leuke kaarten! Groetjes
Lida
Heel leuk gedaan, ziet er schattig uit!
Lieve groet.
ach wat "lief"....ook zo bijzonder twee van die mannetjes....!!..;0)
Fijne dag!!..
Wat een leuk cadeau, daar zullen ze heel blij mee zijn. 89
Wat leuk, naderhand een mooie herinnering!
Erg leuk idee. Ze zien er lief uit die rompertjes.
Wat een leuk idee, prachtig gedaan.
Fijne dag
Wat een schattig cadeau heb je gemaakt.Zullen ze plezier van hebben die twee mannetjes.
Anje
zo'n 2-ling inspireert tot creatieve cadeautjes - en dat zijn die van jou zeker!
Wat een leuk idee Monica, ziet er gezellig uit.
fijn dat je nu ook sneller kan internetten. groetjes
Hee, nu pas zit ik even achter mijn pc en zie jouw lieve cadeautjes voor die twee... Morgen ga ik een dagje helpen (heerlijk babies knuffelen en met Islay spelen), ik ben benieuwd of het pakje al gearriveerd is! Ik laat het je wel even weten.
Wat heb je de rompertjes leuk geborduurd met de namen van de jongens. Mooi kado!
Leuk zo'n cadootje en leuke kaartjes.
grtjs Mieke
schattig, met zo'n lange geschiedenis in jullie vriendschap voel je je een klein beetje een 'bij-oma' natuurlijk :)
wat een schattig kadootje!!
en wat een gezellig bezoek had je, die mooie lapjes gekocht heeft, maar ook een supersjaal haakte, wat een mooi garen gebruikt ze!!
Lekker lijkt me dat, zo bij jullie op vakantie!!
groetjes, Sylvia
Een reactie posten