Chez Monica et Guus Chambre d'Hôte en gites in de Bourgogne Veuvrailles

dinsdag 3 juli 2012

Tweeling

Kijk, als je vriendin oma wordt van een tweeling moet er een kadootje komen en wat is er dan leuker dan rompertjes met de namen te borduren. Ik hoop dat de postduif het goede adres heeft gevonden, de ooievaar in ieder geval wel zo te zien.

16 opmerkingen:

Evelyne zei

O, wat lief van je om zulke mooie rompertjes te borduren en alle twee zo'n leuke kaart erbij.Het zal ze vast mooi staan!
Erg leuk idee!

lieve groetjes, Evelyne

Lida zei

Leuk! Enig die namen erop en twee heel leuke kaarten! Groetjes
Lida

Jeanny zei

Heel leuk gedaan, ziet er schattig uit!
Lieve groet.

KijkDaarIs zei

ach wat "lief"....ook zo bijzonder twee van die mannetjes....!!..;0)
Fijne dag!!..

Guusje, zei

Wat een leuk cadeau, daar zullen ze heel blij mee zijn. 89

liefdevoortextiel zei

Wat leuk, naderhand een mooie herinnering!

Berna zei

Erg leuk idee. Ze zien er lief uit die rompertjes.

Ineke zei

Wat een leuk idee, prachtig gedaan.
Fijne dag

Steekjes en Stygn zei

Wat een schattig cadeau heb je gemaakt.Zullen ze plezier van hebben die twee mannetjes.
Anje

lheurebleue zei

zo'n 2-ling inspireert tot creatieve cadeautjes - en dat zijn die van jou zeker!

Tilly zei

Wat een leuk idee Monica, ziet er gezellig uit.
fijn dat je nu ook sneller kan internetten. groetjes

betty prins zei

Hee, nu pas zit ik even achter mijn pc en zie jouw lieve cadeautjes voor die twee... Morgen ga ik een dagje helpen (heerlijk babies knuffelen en met Islay spelen), ik ben benieuwd of het pakje al gearriveerd is! Ik laat het je wel even weten.

Willy zei

Wat heb je de rompertjes leuk geborduurd met de namen van de jongens. Mooi kado!

mieke zei

Leuk zo'n cadootje en leuke kaartjes.
grtjs Mieke

marcella zei

schattig, met zo'n lange geschiedenis in jullie vriendschap voel je je een klein beetje een 'bij-oma' natuurlijk :)

sylvia zei

wat een schattig kadootje!!
en wat een gezellig bezoek had je, die mooie lapjes gekocht heeft, maar ook een supersjaal haakte, wat een mooi garen gebruikt ze!!
Lekker lijkt me dat, zo bij jullie op vakantie!!
groetjes, Sylvia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...