Van middag hebben wij in Overschie de workshop applicatietechnieken.
Betty maakte enkele leuke voorbeelden, à la Janette Bolton. Om niet achter te blijven
ben ik ook even snel aan de slag gegaan.
ben ik ook even snel aan de slag gegaan.
Ik maakte voor het eerst yoyo's, en een kenner ziet wel dat ik bij de eerste de steekjes veel te klein maakte, dan sluit het rondje niet. En ook hierbij... oefening baart kunst
Dit onderste 'bloemenschilderijtje' had ik al eerder gemaakt.
In mijn volgende berichtje zal ik het verslagje doen van deze middag.
13 opmerkingen:
Wat een leuke cursus.
Leuk dat jullie dit doen. Heel veel succes !
Monica wat mooi en leuk gedaan. Ik heb ook verschillende boeken van haar,ik ben er weg van. Wie weet ooit !!
Ik neem mij zoveel voor om te doen. Kan niet alles.
Liefs ik blijf jullie volgen hier in.José
Monica wat mooi en leuk gedaan. Ik heb ook verschillende boeken van haar,ik ben er weg van. Wie weet ooit !!
Ik neem mij zoveel voor om te doen. Kan niet alles.
Liefs ik blijf jullie volgen hier in.José
Sorry dubbel hihi
Leuk, dus jij bent ook aan de Yoyo's ik ook. Leuk om te doen maar je moet het inderdaad even leren.
Groetjes
Wietske
Wat leuk, veel plezier!!!
Gezellig weekend
Wel leuk die schilderijtjes, ben benieuwd wat je ervan maakt! Succes!
Wat een gezellige vrolijke cursus is dat! Vind die yoyos ook leuk.
dat is een leuke cursus die je gedaan hebt en de 'schilderijtjes' zijn leuk geworden.Ga je er een quilt van maken?
gezellig weekend
groetjes,Truus uit Drenthe
Wat een vrolijke vaasjes vol bloemen!
Wat een mooie applicaties. De schilderijtjes zijn erg leuk geworden.
Ik ben een grote fan van Janets Bolton, haar boeken staan in de kast.... Wat leuk om te zien, dat er ook workshops over zijn! Het ziet er allemaal zo vrolijk uit...
Een reactie posten