
Het is al meer dan twee jaar geleden dat onze oudste kleindochter van KiKa hoorde en dat je voor het maken van een pruik voor kinderen met kanker je haar kunt doneren.
Zonder enige aarzeling besloot zij daar voor te gaan, geweldig voor een meisje van toen net negen jaar.
Vandaag was het zover, een vlecht van meer dan 25 centimeter mocht er af.
![]() |
| Er na |
| Er voor |
Ook al was het een beetje spannend, je hebt nog een leuk 'koppie' haar over gehouden en een kindje blij kunnen maken met een pruik. Opa en oma zijn apen trots op jou Emma, jij bent onze Kanjer!

27 opmerkingen:
Jullie zijn niet de enige die trots zijn. Wat een stoere meid!
Nou, jullie zijn zeer terecht trots op dit mooie meisje!
Wat een geweldig geschenk wat zij daar geeft. En dat voor zo'n jong meisje; respect!
Geweldig Emma, wat ontzettend knap dat je dit gedaan hebt.
Enne weet je, je ziet er ook onwijs mooi uit met dit kortere haar.
Ik ben wel heel benieuwd of je het nu weer lang laat groeien of dat je het zo laat.
Doe je heel veel groetjes aan je opa en oma? Zeg maar dat ik eigenlijk al veel te lang niets meer van hen gehoord heb......
groetjes
Wietske
Dit is toch wel erg stoer voor een meisje van negen om dsn zo'n beslissing te nemen. Met recht mogen jullie daar trots op zijn en zij ook op zichzelf.
Wat ziet ze er knap uit met het korte koppie!!!!
Lieve groetjes
Wat goed van haar. En ze is een lekker koppie met en zonder lang haar.
Je kunt met recht trots op haar zijn.
Anje
Wat een mooi gebaar zeg ! Iets om trots op te zijn.
Wat een mooi gebaar!!
Nou Emma ik vind je een kanjer met nog steeds een leuke look, knap van je !
Lieve groetjes aan oma en opa,
Evelyne
Wat prachtig dat ze dit heeft gedaan, daar kun je zeker trots op zijn.
Geweldig hoor!
En prachtig haar heeft ze:-):-)!
Nu ook nog!
Groetjes,
Simone
Super dat ze dit gedaan heeft.
En zelfs nu heeft ze nog lang haar.
En wauw wat een dikke bos.
Groetjes Marguerite
Op zo'n kleindochter zou ik ook apetrots zijn. Een Kanjer met een grote K!
Wat een mooi gebaar. En met het mooie haar dat ze nog heft ziet ze er ook nog prachtig uit.
Jullie kleindochter is GEWELDIG!!!!
Hartstikke goed van Emma.
Een mooie vlecht is er af gegaan.
En ze heeft nog een leuke lengte over.
grtjs Mieke
Wat lief van haar, ze ziet er nu ook super uit!
Heel lief van jullie kleindochter om dat te doen.
Staat haar erg leuk dat kortere haar, en ach het groeit weer toch?
Groetjes,
Floor
Met recht een Kanjer van een kleindochter!Super!
Hebben jullie nog veel last van de regen gehad?
gezellige avond
groetjes,Truus uit Drenthe
Helemaal TOP van haar , vooral zo'n mooi bos te moeten missen is heel dapper, groetjes Bep
Wauw....!
Wat een super goed doel heeft Emma voor haar haren gevonden.
Wij zijn trots op haar en ik hoop dat zij ook héél trots is op zichzelf. Want doe het maar na.
Lang of kort haar....ze is een prachtig meisje van buiten maar vooral van binnen.
Liduine en Hans
Supertrots mag je zijn op dit meisje!!!
Dit is heel bijzonder, ik krijg er kippenvel van. Zelf heb ik een pruik van echt haar en daar ben ik erg blij mee.
Geweldig van Emma, met recht een kleindochter om trots op te zijn!
Marja
Monica wat een lieverd van een kleindochter. Haar mooie haren afknippen voor een ander kind.
Iedereen is trots op haar. Geweldig.
Liefs José
inderdaad een kanjer!
daar mag je trots op zijn!
Allemaal bedankt voor jullie lieve reacties!
Ik ben nu al 11 jaar in plaats van 9.
Groetjes van Emma (met kort haar)
Je hebt een kanjer van een kleindochter Monica!!!
wat een top meid!!! Respect, hoor!!
Een reactie posten