Chez Monica et Guus Chambre d'Hôte en gites in de Bourgogne Veuvrailles

woensdag 30 oktober 2013

Leuke post

Eindelijk is het er dan, het nieuwe boek van Véro, gisteren lag het op de deurmat
Het is super leuk en gezellig uitgevoerd.
Het bevat niet één thema of een grote quilt maar diverse kleine projectjes.
Heel veel verhaaltjes over haar huis en leven (in het Frans)
en leuke foto's van haar leven in een cottage.
Hier  kun je haar boek bestellen.
 
Haar winkeltje is in Frankrijk niet ver bij ons vandaan, 
Wij verhuren een gîte, dus mocht je haar ook eens willen bezoeken dan kun je bij ons logeren.
Meer informatie over ons huisje vind je op de tabbladen bovenaan het blog


13 opmerkingen:

Marguerite zei

Wat ziet dat boek er gaaf uit.
Snap dat je dat gewoon moest hebben.
Heb meteen even op het linkje gedrukt op jou berichtje. En zag dat ze facebook heeft. Snap geen bal van Frans maar ik heb er op geklikt, want ohhh wat is het daar mooi. Snap dat jullie daar naar toe zijn verhuisd. Geloof dat ik toch echt een keer de stap moet gaan maken en de grens over moet gaan met vakantie.
Groetjes Marguerite

carina zei

Leuk boek ziet eruit als een hebbe boek:) mazzelaar dat je daar dichtbij woont:) ga even googlen

Anoniem zei

Dat ziet er allemaal heel leuk en gezellig uit.Kan niet ontdekken hoe duur het boek is.Bestellen zal wel lukken,want ik las ergens dat ze uit Canada komt.En mijn engels is stukken beter dan frans.
Geniet van je boek vandaag-weet je al wat je gaat maken?
zonnige dag
groetjes,Truus uit Drenthe

Floor zei

Lijkt me een heel gezellig boek.
Vind het altijd zo leuk om bij iemand binnen te kijken, vooral als ze over quilts en zo gaat vertellen en laten zien.

marcella zei

dat ziet er wel erg gezellig uit, Monica. Ben benieuwd wat je er uit zult gaan maken. Ik ga er eens naar op zoek, inkijken vind ik wel een must voor ik bestel.

groetjes!

betty prins zei

fijn dat het boek aangekomen is, alleen al leuk om er in weg te dromen! Ik volg haar op facebook, ook gezellig om te zien waar zij zoal mee bezig is.

jolanda zei

Wat lijkt me dat een enig boek!! Ik heb het boek van de eerste mystery quilt die ze gemaakt heeft en daar heb ik ook al zo van genoten.
Dit gaat op mijn lijstje voor de kerst hoor. ;-)

mieke zei

Dat worden weer lekker veel knutsel uren.
grtjs Mieke

josé zei

Ik ben verliefd op haar boeken, de andere heb ik ook. Zag 30 en 32 euro staan. Zet ze op verlang lijst maar eerst eens inkijken de tas met huisje ben ik al weg van. Een paar keer bij standje op de beurs in Frankrijk wat gekocht. Op zoek geweest naar haar blauwe letter stof. Was al uitverkocht. Ik wil natuurlijk dat stofje tussen de quilt. Moet hem nog steeds eens maken. Ik wil nog zoveel. Hi hi
Geniet met bladeren en lezen dit kan jij natuurlijk met maanden vertoeven daar heerlijk.
Liefs Jose.

quiltlodge gerda zei

Hoi Monica, ik geloof meteen dat het weer een fantastisch boek van haar is. Ben je er recentelijk nog geweest?
Ik vergeet je steeds te vertellen dat ik zo ontzettend blij ben met de pen die je ons gegeven hebt! Wat een fantastisch ding joh.
Zijn jullie al weer in Nederland of genieten jullie nog van het heerlijke Franse najaarszonnetje?
Lieve groet, Gerda

quiltsathome zei

Hoi, ik geloof dat ik ook maar ga proberen om dat boeke ven in te kijken. Ik heb 1 van haar andere boeken en dat is zó gezellig.

Evelyne zei

Ik zag het boek ook langs komen , maar heb het nog niet besteld, maar dat ga ik zeker doen.
En voor iedereen die na mij een reactie geeft,

LOGEREN BIJ MONICA EN GUUS
IS GEWELDIG LEUK!

Lieve groetjes, Evelyne

Lida zei

Gaaf dat boek, misschien in mei het zelf bij haar gaan kopen! Misschien met handtekening! Zou wel gaaf zijn! Veel plezier met je steekjes, knuffel
Lida

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...