Chez Monica et Guus Chambre d'Hôte en gites in de Bourgogne Veuvrailles

zondag 20 april 2014

Vrolijk pasen

Gisteravond, (bij het opruimen van de kamer) kwam ik het patronenboek van Bronwyn Hayes 
"Cotton Country Quilt" tegen, dat klaar lag om met de stitcheries verder te gaan.
Dus op de valreep voor pasen even aan deze twee begonnen. 
Het lukte niet om het haasje ook nog klaar te krijgen.
Maar bij deze wens ik iedereen heel gezellige en mooie paasdagen toe.
Mocht je naar het strand gaan: het is er brandschoon, bewijst de schoonmaakploeg die 's nachts aan de gang is geweest en waar de kleinkinderen een keertje naar mochten komen kijken.

17 opmerkingen:

Annelies zei

Fijne Paasdagen toegewenst !

Tilly zei

Vrolijke paasdagen Monica, en leuke stitcheries heb je gemaakt. groetjes

Guusje, zei

Fijne Paasdagen, mooie stitcheries.

Anoniem zei

Leuke kip en haas. Had je daar tijd voor? Fijn dat de kleinkinderen het strand hebben opgeruimd. Toch fijn een papa met zo'n leuke job.
Liduine

Quiltlia zei

Jullie ook fijne Paasdagen en wat zijn die borduurtjes leuk.
Groetjes Lia

Evelyne zei

Wat een leuke stitcheries!

voor jullie ook een vrolijk Pasen.
Lieve groetjes, Evelyne

Steekjes en Stygn zei

Jij ook heel fijne dagen. Veel zon en tijd om te handwerken en je je haasje af kunt maken.
Anje

lheurebleue zei

zalig pasen!

ireneinhetatelier zei

Wat een beeldige patroontjes - dat werkt zeker lekker vlug? Hele fijne Paasdagen!

Anoniem zei

Al is de eerste Paasdag al geweest-goede Paasdagen.
Leuk deze werkjes voor Pasen.-nu nog éven' afmaken.
groetjes,Truus uit Drenthe

Anoniem zei

Lief die borduurtjes, ze zijn altijd leuk, ook om te maken en het resultaat is altijd even spectaculair!
En wat een gave opruimploeg, ik wed dat de meeste mensen niet stil staan bij het feit dat de troep die ze achterlaten op het strand niet vanzelf weg gaat..
Je moest eens weten wat voor zooi er soms ligt na een dag toerisme..!
Lieve groet!!

Ageeth Dorsman zei

Beetje laat door de drukke Paasvisite, maar niet minder gemeend voor deze laatste Paasdag: nog een hele fijne dag vandaag, en ik hoop, dat je Pasen heerlijk was!
Groetjes van Ageeth

mieke zei

Leuke borduurtjes.
Nog een fijne 2-de Paasdag.
grtjs Mieke

jolanda zei

Heb je een gezellige pasen gehad? Je stitcheries zien er erg leuk uit en je hebt nu tenminste een heel jaar de tijd om ze af te werken. ;-))

sylvia zei

Pasen is inmiddels voorbij, maar dat maakt je stitchery's niet minder leuk....:)
groetjes Syl

inge zei

ik heb dat boek hier ook ergens liggen. voor ooit! leuke stitcherie!

josé zei

Geniet maar fijn daar. Ik ga maandag met mijn dochter naar ons stekkie,na mijn flinke griep even vitamine op doen. Heerlijk.

Groetjes José

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...