Als er handwerkgasten ons huisje 'bevolken' vind ik het leuk om zoiets op hun bed te leggen.
De gasten op hun beurt kwamen ook met zo veel cadeautjes dat ik wel jarig leek.
Gehaakte onderzetters, een naaietuitje, boekenlegger en een potje met tijd, dit alles is erg leuk, maar vooral het "potje tijd" komt mij goed van pas.
Schitterende borduurtjes hebben zij gemaakt
Behalve handwerken worden de computers ook geraadpleegd.
De Singer van mijn moeder die kortgeleden via mijn zus Ank bij mij terecht is gekomen doet nog goede dienst, hij stond hier eigenlijk alleen voor de show maar het leek haar leuk om hem voor een kort naadje te gebruiken en wonder boven wonder deed hij het alsof hij nooit twintig jaar stil heeft gestaan.
18 opmerkingen:
Wat een gezellige verwennerij over en weer!! Nog heel veel plezier deze week!
Ziet er gezellig uit.
Wil je vragen waar ze dat potje met tijd gekocht hebben ( LOL )
Super, Monica wat ziet het er allemaal leuk uit.
Kan Guus het allemaal een beetje aan??????
Al die vrouwen weer. Gelukkig komt Herman straks mee als wij komen, kan hij mooi aan de klets met hem.
gaat zeker lukken.
Veel plezier nog en hopen dat het mooi weer wordt.
groetjes
Wietske
Wat hebben jullie elkaar verwend. Ziet er ook zo gezellig uit. Veel plezier nog.
Anje
Het is echt reuze gezellig en we worden weer erg verwend en smullen (te veel) van Monica's kookkunst!
Fijne dag
Lida
P.S. Tijd niet te koop, opgespaart door Bep!
Wat een gezelligheid allemaal! En prachtige werkjes.
Wat een gezelligheid en veel leuke cadeautjes!
Wat is dat voor een leuk kaartje dat aan de borduurwerkjes voor de gasten zit?
Allemaal heel veel plezier en gezelligheid!
groetjes,Truus uit Drenthe
Het ziet er gezellig uit! Wat een mooie cadeautjes heb je gehad!
Jij hebt ook erg leuke borduurtjes gemaakt, nog wel vier keer hetzelfde ,dat vind ik altijd moeilijk omdat het wat saai wordt om te doen.
Jammer dat het weer niet zo meewerkt.
Fijne dagen en lieve groetjes, Evelyne
Lief, leuk en gezellig.
groetjes Mieke
Het lijkt me toch wel heel leuk om zo een weekje door te brengen.
Zo te zien en horen, gaat het goed daar!
Gezellig! Groetjes Sylvia.
Veel plezier en gezelligheid met jullie gasten.
Wat een mooie cadeautjes heb je gegeven en gekregen. Het zoet er erg gezellig uit. En wat leuk dat je machine van je mam gebruikt is.
Ja, de oudjes doen het nog best! Dan bedoel ik natuurlijk de oude machine hoor.
Leuk om eens met een handnaaimachine te naaien, dat is voor mij wel 50 jaar geleden denk ik.
Wat een gezelligheid is het bij jou geweest. Prachtige kadootjes heb je gekregen en ook de loges zijn goed verwend.
Wat ziet het er gezellig uit!
heel hartelijk dank je wel voor het mooie blauw!
Jouw gasten hebben het prima naar hun zin gehad volgens mij. Het begint natuurlijk al goed met zo'n leuk cadeautje op hun bed. ;-)
Wat een gezelligheid!
Een reactie posten