Chez Monica et Guus Chambre d'Hôte en gites in de Bourgogne Veuvrailles

dinsdag 13 mei 2014

Patchworkweekje

Als er handwerkgasten ons huisje 'bevolken' vind ik het leuk om zoiets op hun bed te leggen.
De gasten op hun beurt kwamen ook met zo veel cadeautjes dat ik wel jarig leek.
Gehaakte onderzetters, een naaietuitje, boekenlegger en een potje met tijd, dit alles is erg leuk, maar vooral het "potje tijd" komt mij goed van pas.
Schitterende borduurtjes hebben zij gemaakt
Behalve handwerken worden de computers ook geraadpleegd.
De Singer van mijn moeder die kortgeleden via mijn zus Ank bij mij terecht is gekomen doet nog goede dienst, hij stond hier eigenlijk alleen voor de show maar het leek haar leuk om hem voor een kort naadje te gebruiken en wonder boven wonder deed hij het alsof hij nooit twintig jaar stil heeft gestaan.

18 opmerkingen:

sylvia zei

Wat een gezellige verwennerij over en weer!! Nog heel veel plezier deze week!

Martine zei

Ziet er gezellig uit.
Wil je vragen waar ze dat potje met tijd gekocht hebben ( LOL )

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Super, Monica wat ziet het er allemaal leuk uit.
Kan Guus het allemaal een beetje aan??????
Al die vrouwen weer. Gelukkig komt Herman straks mee als wij komen, kan hij mooi aan de klets met hem.
gaat zeker lukken.
Veel plezier nog en hopen dat het mooi weer wordt.
groetjes
Wietske

Steekjes en Stygn zei

Wat hebben jullie elkaar verwend. Ziet er ook zo gezellig uit. Veel plezier nog.
Anje

Lida zei

Het is echt reuze gezellig en we worden weer erg verwend en smullen (te veel) van Monica's kookkunst!
Fijne dag
Lida

P.S. Tijd niet te koop, opgespaart door Bep!

Phyllis zei

Wat een gezelligheid allemaal! En prachtige werkjes.

Anoniem zei

Wat een gezelligheid en veel leuke cadeautjes!
Wat is dat voor een leuk kaartje dat aan de borduurwerkjes voor de gasten zit?
Allemaal heel veel plezier en gezelligheid!
groetjes,Truus uit Drenthe

Evelyne zei

Het ziet er gezellig uit! Wat een mooie cadeautjes heb je gehad!
Jij hebt ook erg leuke borduurtjes gemaakt, nog wel vier keer hetzelfde ,dat vind ik altijd moeilijk omdat het wat saai wordt om te doen.
Jammer dat het weer niet zo meewerkt.
Fijne dagen en lieve groetjes, Evelyne

mieke zei

Lief, leuk en gezellig.
groetjes Mieke

Hester zei

Het lijkt me toch wel heel leuk om zo een weekje door te brengen.

Sylvia zei

Zo te zien en horen, gaat het goed daar!
Gezellig! Groetjes Sylvia.

Annelies zei

Veel plezier en gezelligheid met jullie gasten.

Guusje, zei

Wat een mooie cadeautjes heb je gegeven en gekregen. Het zoet er erg gezellig uit. En wat leuk dat je machine van je mam gebruikt is.

Floor zei

Ja, de oudjes doen het nog best! Dan bedoel ik natuurlijk de oude machine hoor.
Leuk om eens met een handnaaimachine te naaien, dat is voor mij wel 50 jaar geleden denk ik.
Wat een gezelligheid is het bij jou geweest. Prachtige kadootjes heb je gekregen en ook de loges zijn goed verwend.

Pauline zei

Wat ziet het er gezellig uit!

inge zei

heel hartelijk dank je wel voor het mooie blauw!

jolanda zei

Jouw gasten hebben het prima naar hun zin gehad volgens mij. Het begint natuurlijk al goed met zo'n leuk cadeautje op hun bed. ;-)

petronella zei

Wat een gezelligheid!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...