Hallo, gezellig dat je even bij ons langs komt, het gaat voornamelijk over handwerken van Monica, maar ook over ons Franse huisje in de Bourgogne dat wij te huur aanbieden. Kijk voor informatie hierover op de tabs van deze pagina.
Chez Monica et Guus Chambre d'Hôte en gites in de Bourgogne Veuvrailles
O, Monica, wat een geweldig voornemen. Klinkt net zo als: binnenkort heb ik al mijn keukenkastjes opgeruimd. Ach, een mens moet kunnen dromen. Jammergenoeg zijn wij net weg als jullie deze kant opkomen.
Ach Keulen en Aken zijn ook niet op een dag gebouwd. Bovendien moet je met eerbied aan aandacht aan zoiets moois werken. Net als met een mooi boek waarvan je het jammer vindt als het uit is. Dus geniet van het maken enne....neem je tijd! Liduine
Prachtig Monica en de sashings passen er zo mooi bij! Tegenwoordig ga ik gewoon door,want met een deadline krijg je zo'n druk dat het dan klaar MOET zijn.Ja van je zelf natuurlijk,maar het werkt veel meer ontspannen zonder. Succes! groetjes,Truus uit Drenthps net de 13e met reageren en nu de 11e--als dat maar goed komt! (lol)
Oh wat is deze Jane Austen ook erg mooi. Zulke lekker frisse kleuren, prachtig. Ik heb deze net klaar in antieke kleuren, ook mooi. Veel succes verder. Gr.
Dat heb je snel gedaan opeens. Heel mooi die zacht gekleurde stofjes zo bij elkaar. Ben gek op quilts met heel veel verschillende stofjes. Lekker doorgaan zou ik zeggen.
Monica, wat is hij mooi! 't Is dat ik tane Jane onderhanden heb, anders zou ik er meteen mee willen beginnen. Komt op mijn to-do lijst. Ik ben weer present hoor!
Ik was je een beetje uit het oog verloren, gelukkig niet uit het hart ;-) En nu kan ik van je geweldige Jane Austin genieten, wat een plaatje. Echt prachtige kleuren! Ik herinner me nog dat je me lapjes liet zien toen we elkaar troffen bij Karen in Rijpwetering toen je bij de presentatie van Betty was! Zo leuk om nu de vorderingen te zien. Ik heb me weer aangemeld als volger!
24 opmerkingen:
Wat geweldig mooi.
Ziet er mooi uit Monica!
O, Monica, wat een geweldig voornemen. Klinkt net zo als: binnenkort heb ik al mijn keukenkastjes opgeruimd. Ach, een mens moet kunnen dromen. Jammergenoeg zijn wij net weg als jullie deze kant opkomen.
Ziet er erg mooi uit !
Wat is dit mooi! Lekker doorgaan hoor!
Een heel goed voornemen - elke dag een steekje is....
het is een beeldje, de moeite meer dan waard!
Wat een genot om naar te kijken. Groetjes Wilma
Ach Keulen en Aken zijn ook niet op een dag gebouwd. Bovendien moet je met eerbied aan aandacht aan zoiets moois werken. Net als met een mooi boek waarvan je het jammer vindt als het uit is.
Dus geniet van het maken enne....neem je tijd!
Liduine
Hij wordt mooi met al die verschillende frisse bloemen. Een datum hoeft niet hoor je moet er gewoon met plezier aan werken.
Groeten
Marga
Prachtig Monica, en wat knap helemaal met de hand :) Geniet van al die mooie wiebers en stel vooral geen datum, dat leidt af!!
Prachtig Monica en de sashings passen er zo mooi bij!
Tegenwoordig ga ik gewoon door,want met een deadline krijg je zo'n druk dat het dan klaar MOET zijn.Ja van je zelf natuurlijk,maar het werkt veel meer ontspannen zonder.
Succes!
groetjes,Truus uit Drenthps net de 13e met reageren en nu de 11e--als dat maar goed komt! (lol)
Oh wat is deze Jane Austen ook erg mooi. Zulke lekker frisse kleuren, prachtig.
Ik heb deze net klaar in antieke kleuren, ook mooi.
Veel succes verder.
Gr.
wat een prachtige kleuren bijelkaar Monica. succes met de volgende blokken. groetjes Tilly
Dat zal vast heerlijk zijn ... steekjes in de mooie rozenlapjes zetten :o))
Veel plezier ermee hoor !
Groetjes,
Simone
Hij is zó leuk, helemaal de moeite waard om hem af te maken hoor!
Dat heb je snel gedaan opeens.
Heel mooi die zacht gekleurde stofjes zo bij elkaar.
Ben gek op quilts met heel veel verschillende stofjes.
Lekker doorgaan zou ik zeggen.
Toch weer even terug om te spieken en te genieten. Heel mooi.
Monica, wat is hij mooi! 't Is dat ik tane Jane onderhanden heb, anders zou ik er meteen mee willen beginnen.
Komt op mijn to-do lijst. Ik ben weer present hoor!
Ik was je een beetje uit het oog verloren, gelukkig niet uit het hart ;-) En nu kan ik van je geweldige Jane Austin genieten, wat een plaatje. Echt prachtige kleuren! Ik herinner me nog dat je me lapjes liet zien toen we elkaar troffen bij Karen in Rijpwetering toen je bij de presentatie van Betty was! Zo leuk om nu de vorderingen te zien. Ik heb me weer aangemeld als volger!
Wat een plaatje.
Beste Monica,
Wat wordt jouw Jane Austenquilt leuk ! Mooie stofjes en kleuren zo bij elkaar !
Wat mooi Monica. Altijd goed om positief te zijn qua voornemens!
Groetjes, Evelyne
Prachtige stofjes, daar zul je met plezier aan werken!
Soms helpt het om een soort van datum te noemen ;o)))
Hij is inderdaad te mooi om te laten liggen.
Groetjes,
Marga♥
Een reactie posten