Chez Monica et Guus Chambre d'Hôte en gites in de Bourgogne Veuvrailles

donderdag 9 oktober 2014

Jane Austen 3

Eindelijk een beetje tijd gehad om aan de Jane Austen verder te gaan.
Hij hing al een hele tijd gespeld op een laken, 
nu is de helft, tot aan het middenstuk, met de hand in elkaar. 
Ik ben voornemens om ...  (laat ik maar geen datum noemen)
in ieder geval om er nu even mee door te gaan.

24 opmerkingen:

Guusje, zei

Wat geweldig mooi.

Annette zei

Ziet er mooi uit Monica!

Anoniem zei

O, Monica, wat een geweldig voornemen. Klinkt net zo als: binnenkort heb ik al mijn keukenkastjes opgeruimd. Ach, een mens moet kunnen dromen. Jammergenoeg zijn wij net weg als jullie deze kant opkomen.

Annelies zei

Ziet er erg mooi uit !

Marguerite zei

Wat is dit mooi! Lekker doorgaan hoor!

ireneinhetatelier zei

Een heel goed voornemen - elke dag een steekje is....
het is een beeldje, de moeite meer dan waard!

Anoniem zei

Wat een genot om naar te kijken. Groetjes Wilma

Anoniem zei

Ach Keulen en Aken zijn ook niet op een dag gebouwd. Bovendien moet je met eerbied aan aandacht aan zoiets moois werken. Net als met een mooi boek waarvan je het jammer vindt als het uit is.
Dus geniet van het maken enne....neem je tijd!
Liduine

marga zei

Hij wordt mooi met al die verschillende frisse bloemen. Een datum hoeft niet hoor je moet er gewoon met plezier aan werken.
Groeten
Marga

Anoniem zei

Prachtig Monica, en wat knap helemaal met de hand :) Geniet van al die mooie wiebers en stel vooral geen datum, dat leidt af!!

Truus zei

Prachtig Monica en de sashings passen er zo mooi bij!
Tegenwoordig ga ik gewoon door,want met een deadline krijg je zo'n druk dat het dan klaar MOET zijn.Ja van je zelf natuurlijk,maar het werkt veel meer ontspannen zonder.
Succes!
groetjes,Truus uit Drenthps net de 13e met reageren en nu de 11e--als dat maar goed komt! (lol)

Heleni zei

Oh wat is deze Jane Austen ook erg mooi. Zulke lekker frisse kleuren, prachtig.
Ik heb deze net klaar in antieke kleuren, ook mooi.
Veel succes verder.
Gr.

Tilly zei

wat een prachtige kleuren bijelkaar Monica. succes met de volgende blokken. groetjes Tilly

Quilting Moesje zei

Dat zal vast heerlijk zijn ... steekjes in de mooie rozenlapjes zetten :o))
Veel plezier ermee hoor !

Groetjes,
Simone

Chris zei

Hij is zó leuk, helemaal de moeite waard om hem af te maken hoor!

Floor zei

Dat heb je snel gedaan opeens.
Heel mooi die zacht gekleurde stofjes zo bij elkaar.
Ben gek op quilts met heel veel verschillende stofjes.
Lekker doorgaan zou ik zeggen.

Saskia Smit zei

Toch weer even terug om te spieken en te genieten. Heel mooi.

@nke zei

Monica, wat is hij mooi! 't Is dat ik tane Jane onderhanden heb, anders zou ik er meteen mee willen beginnen.
Komt op mijn to-do lijst. Ik ben weer present hoor!

Balsemien zei

Ik was je een beetje uit het oog verloren, gelukkig niet uit het hart ;-) En nu kan ik van je geweldige Jane Austin genieten, wat een plaatje. Echt prachtige kleuren! Ik herinner me nog dat je me lapjes liet zien toen we elkaar troffen bij Karen in Rijpwetering toen je bij de presentatie van Betty was! Zo leuk om nu de vorderingen te zien. Ik heb me weer aangemeld als volger!

Bears with a HEART zei

Wat een plaatje.

quiltsathome zei

Beste Monica,
Wat wordt jouw Jane Austenquilt leuk ! Mooie stofjes en kleuren zo bij elkaar !

Evelyne zei

Wat mooi Monica. Altijd goed om positief te zijn qua voornemens!

Groetjes, Evelyne

petronella zei

Prachtige stofjes, daar zul je met plezier aan werken!

Marga (MarPie) zei

Soms helpt het om een soort van datum te noemen ;o)))
Hij is inderdaad te mooi om te laten liggen.

Groetjes,
Marga♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...