Chez Monica et Guus Chambre d'Hôte en gites in de Bourgogne Veuvrailles

vrijdag 26 december 2014

KERST 2014

 Fijne kerstdagen







Toen schoonmoeder nog leefde stuurde zij elk jaar een zo'n kerstkaart,
 gekocht bij de wereldwinkel 
Ik heb ze hier een beetje uitvergroot, 
ze zijn echt niet groter dan briefkaartformaat
kun je je voorstellen wat een gepriegel dit moet zijn geweest?
Ik geloof dat ze gemaakt zijn in Peru, 
(kan ik niet meer nazien omdat wij deze kaarten allemaal bij elkaar hebben ingelijst)
 

15 opmerkingen:

Berna zei

En zo werd een traditie geboren bij je schoonmoeder en hebben jullie nu een mooi aandenken aan haar.
Fijne tweede kerstdag.

BezigeBijMirjam zei

Leuk hoor! De kaartjes zien er zeker qua kleurgebruik Zuid-Amerikaans uit. Zou zo maar kunnen dat ze in Peru gemaakt zijn.
Gezellige 2e Kerstdag nog!

Noor zei

Mooie herinnering aan je schoonmoeder. Fijne tweede kerstdag. Warme groet, Noor

Ineke zei

Erg leuk om zo'n mooie herinnering te hebben aan je schoonmoeder.
Fijne dag!!!

Liefs, Ineke

conny's quilts en creaties zei

Wat mooi en bijzonder zijn die kaarten. Fijne dagen gewenst en veel goeds voor 2015
groetjes, Conny

Truus zei

Ken deze kaarten ook,maar geen idee waar ze werden verkocht.
Denk dat de afbeeldingen geplakt werden want je ziet behalve siersteken geen steekjes door de figuurtjes.Ze zijn wel zeer beeldend.
gezellige 2e Kerstdag
groetjes,Truus uit Drenthe

Linda zei

Beautiful! :)

Anoniem zei

Wat is dit bijzonder en ook fijn dat jullie het zo waarderen en ingelijst hebben. Mooi! Groetjes Wilma

marga zei

Prachtig zijn deze bijzondere kaarten.
Fijne jaarwisseling.
Groeten
Marga

Steekjes en Stygn zei

Wat een mooie kaarten. Leuk zo'n traditie.
Hoop dat je fijne dagen hebt gehad. En nu geniet(?) van de sneeuw.
Fijne dagen.
Anje

Evelyne zei

Wat een mooie kaarten en fijn dat ze goed bewaard zijn gebleven.
Nu heb je een mooie herinnering.
Goede jaarwisseling.
Lieve groetjes,
Evelyne

quiltlodge gerda zei

Wat een geluk dat je meteen vanaf de eerste de kaarten bewaard hebt. Mooie kaarten met voor jullie een bijzondere lading. Fijne kerstdagen gehad? En nu op naar de jaarwisseling, veel plezier! Lieve groetjes, Gerda

Ageeth Dorsman zei

Ik hoop, dat je heerlijke Kerstdagen hebt gehad en wens je een fijne, gezellige jaarwisseling. En wat een prachtige kaarten zijn dit, zo gedetailleerd gemaakt; wat een werk moet dat geweest zijn, en wat een mooie herinnering is het nu voor jullie.
Groetjes van Ageeth

Guusje, zei

Wat een mooie kleurrijke kaarten. Geweldig dat je ze nog hebt. Een geweldig 2015 gewenst.

Johanna Zweden zei

Fijn uiteinden en een heel gelukkig gezond, liefdevol 2015, met heel veel creativiteit

Groetjes uit Zweden

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...