Fijne kerstdagen
Toen schoonmoeder nog leefde stuurde zij elk jaar een zo'n kerstkaart,
gekocht bij de wereldwinkel
Ik heb ze hier een beetje uitvergroot,
ze zijn echt niet groter dan briefkaartformaat
kun je je voorstellen wat een gepriegel dit moet zijn geweest?
Ik geloof dat ze gemaakt zijn in Peru,
(kan ik niet meer nazien omdat wij deze kaarten allemaal bij elkaar hebben ingelijst)
15 opmerkingen:
En zo werd een traditie geboren bij je schoonmoeder en hebben jullie nu een mooi aandenken aan haar.
Fijne tweede kerstdag.
Leuk hoor! De kaartjes zien er zeker qua kleurgebruik Zuid-Amerikaans uit. Zou zo maar kunnen dat ze in Peru gemaakt zijn.
Gezellige 2e Kerstdag nog!
Mooie herinnering aan je schoonmoeder. Fijne tweede kerstdag. Warme groet, Noor
Erg leuk om zo'n mooie herinnering te hebben aan je schoonmoeder.
Fijne dag!!!
Liefs, Ineke
Wat mooi en bijzonder zijn die kaarten. Fijne dagen gewenst en veel goeds voor 2015
groetjes, Conny
Ken deze kaarten ook,maar geen idee waar ze werden verkocht.
Denk dat de afbeeldingen geplakt werden want je ziet behalve siersteken geen steekjes door de figuurtjes.Ze zijn wel zeer beeldend.
gezellige 2e Kerstdag
groetjes,Truus uit Drenthe
Beautiful! :)
Wat is dit bijzonder en ook fijn dat jullie het zo waarderen en ingelijst hebben. Mooi! Groetjes Wilma
Prachtig zijn deze bijzondere kaarten.
Fijne jaarwisseling.
Groeten
Marga
Wat een mooie kaarten. Leuk zo'n traditie.
Hoop dat je fijne dagen hebt gehad. En nu geniet(?) van de sneeuw.
Fijne dagen.
Anje
Wat een mooie kaarten en fijn dat ze goed bewaard zijn gebleven.
Nu heb je een mooie herinnering.
Goede jaarwisseling.
Lieve groetjes,
Evelyne
Wat een geluk dat je meteen vanaf de eerste de kaarten bewaard hebt. Mooie kaarten met voor jullie een bijzondere lading. Fijne kerstdagen gehad? En nu op naar de jaarwisseling, veel plezier! Lieve groetjes, Gerda
Ik hoop, dat je heerlijke Kerstdagen hebt gehad en wens je een fijne, gezellige jaarwisseling. En wat een prachtige kaarten zijn dit, zo gedetailleerd gemaakt; wat een werk moet dat geweest zijn, en wat een mooie herinnering is het nu voor jullie.
Groetjes van Ageeth
Wat een mooie kleurrijke kaarten. Geweldig dat je ze nog hebt. Een geweldig 2015 gewenst.
Fijn uiteinden en een heel gelukkig gezond, liefdevol 2015, met heel veel creativiteit
Groetjes uit Zweden
Een reactie posten