Zo, de top van de Jane Austen is (bijna) af.
Waarom niet helemaal? Hij is nu 200x175, en wat dóe je daarmee?
Voor een bed wil ik minimaal 220x240!
Dus nu bedenken hoe de randen worden en dan weer aan de slag.
Het is altijd een heel gedoe om zo'n lap mooi plat op de foto te krijgen,
gelukkig was de blauwe regen nog helemaal kaal en kon hij
mooi aan die takken worden geknijperd.
In een 'Daphnes Diary' van verleden jaar stond zo'n leuk artikel over Jane Austen,
Hier dus een paar plaatjes uit dat blad
En in ons warme huisje in la douce France hebben wij weer DVD'tjes
van haar zitten kijken, altijd genieten van die kostuums en de sfeer.
35 opmerkingen:
Prachtige quilt.
Ik vond het middenvlak al zo beeldig, nu is het helemaal een plaatje! Mooie kleuren, helemaal de sfeer te pakken. Nu de rest nog, het wordt een flinke quilt en de randen moet je goed over nadenken.. Fijn om zo even afstand te kunnen nemen: ophangen helpt!
PRACHTIG!! .. een "plaatje" .. :-) !
Mooi Toppie, staat hier ook nog eens op de WIM lijst.
Je quilt is prachtig geworden Monica. Veel plezier daar. groetjes Tilly
De top is inderdaad helemaal toppie.
Prachtig is hij, eer van je werk!
Mooie lapjes zitten er in verwerkt.
Succes met het groter maken.
Groetjes Sylvia.
Jouw toppie is toppie. Prachtig gefotografeerd aan de druivenrank. Ben ook druk aan het rozenstof sparen. Het boek heb ik al een tijdje, nu nog de tijd. Succes met het uitzoeken van de rand
Wat ziet het er prachtig uit! Prachtige combinatie met de tussenranden. succes met het vervolg, groet Francien
Een hele mooie top !
Prachtig, helemaal mijn quiltje, Bep
Je top is erg mooi geworden. En ook zo mooi strak op de foto. 😉 Succes met de rand.
Wat is het mooi geworden!
Vorige week op de Bee had iemand ook de top gemaakt maar zonder middenstuk.Met middenstuk vind ik het mooier.
Succes met de randen.
gezellige dag
groetjes,Truus uit Drenthe
wat een mooie quilt en gewillig model!
Toppie je top... En heel rustiek zo aan de blauwe regen en dan die stoeltjes erbij puike foto:)
Je Jane Austen is een plaatje ! ! !
Succes met de rand.
Groetjes Hennie.
Oh, geweldig, wat mooi...
Prachtig en van die leuke stofjes gebruikt.
TOPPIE!!!
:o)
Het ziet er echt prachtig uit, Moon, en nu verder...ben benieuwd hoe je de rand gaat doen!
Wat hangt ze daar mooi te wezen. de kleuren zijn helemaal perfect.
groetjes
Wietske
Ben het helemaal met jou eens Toppie.
Groeten
Marga
Hij is MOOI!!! Prachtige kleuren.
Wauw, wat een mooie top! Ben benieuwd wat voor rand je gaat bedenken!
wat heb je hard gewerkt! Ziet er héél mooi uit. nu het randje.Denk aan de rode quilt...hoe je dat hebt opgelost! Ja ik lees ook nog weleens oude blogjes. haha.
Ben benieuwd hoe deze er in het echie uit ziet.
Liduine
Wat is het een prachtige quilt geworden, schitterende stoffen!
Groetjes Marijke
Wat een schitterende top met prachtige kleuren.
Wat jammer, die Daphne's Diary heb ik gemist, ik ben ook zo gek op Jane Austen. Dus eigenlijk moet ik die quilt toch ook eens gaan maken, "Eens", dat dan weer wel.
Groetjes, Cisca
Inderdaad toppie! Heel mooi!
Héé Monica wat is je top TOP geworden, en op een TOPlokatie gefotografeerd. Lekker van genieten hè!
:-)
Een mooie top , Monica.
Nu nog een mooie brede rand bedenken ! Succes.
grtjs Mieke
Gezellig logje rondom je mooie JA top!
Die top is mooi geworden Monica! Ik ben benieuwd hoe je deze quilt op formaat gaat maken. Laat je het wel zien?
Wat een schitterende top! Succes met uitzoeken welke rand hier mooi bij zal staan.
Wat een mooie top Monica. Je kleuren zijn prachtig. Heerlijk die films. Heb je de tentoonstelling gezien in het Gemeentemuseum in Den Haag? Gaat juist over die mode.
Fijne week
Anje
Wat is die prachtig geworden !!
Ik zou hem graag een keer in het echt willen zien.
Ga jij nog een keer naar Karen in Rijpwetering ? Toevallig ga ik daar ook morgen naar toe voor haar Handwerkcafe.
Prachtig, mooie kleuren.
Een reactie posten