Chez Monica et Guus Chambre d'Hôte en gites in de Bourgogne Veuvrailles

maandag 2 maart 2015

Toppie

 Zo, de top van de Jane Austen is (bijna) af.
Waarom niet helemaal? Hij is nu 200x175, en wat dóe je daarmee?
Voor een bed wil ik minimaal 220x240!
Dus nu bedenken hoe de randen worden en dan weer aan de slag.
 Het is altijd een heel gedoe om zo'n lap mooi plat op de foto te krijgen,
gelukkig was de blauwe regen nog helemaal kaal en kon hij
 mooi aan die takken worden geknijperd.
 In een 'Daphnes Diary' van verleden jaar stond zo'n leuk artikel over Jane Austen,
Hier dus een paar plaatjes uit dat blad
 En in ons warme huisje in la douce France hebben wij weer DVD'tjes
van haar zitten kijken, altijd genieten van die kostuums en de sfeer.

35 opmerkingen:

katrien zei

Prachtige quilt.

ireneinhetatelier zei

Ik vond het middenvlak al zo beeldig, nu is het helemaal een plaatje! Mooie kleuren, helemaal de sfeer te pakken. Nu de rest nog, het wordt een flinke quilt en de randen moet je goed over nadenken.. Fijn om zo even afstand te kunnen nemen: ophangen helpt!

petrashandwerken ..steekje voor steekje zei

PRACHTIG!! .. een "plaatje" .. :-) !

Anoniem zei

Mooi Toppie, staat hier ook nog eens op de WIM lijst.

Tilly zei

Je quilt is prachtig geworden Monica. Veel plezier daar. groetjes Tilly

Sylvia zei

De top is inderdaad helemaal toppie.
Prachtig is hij, eer van je werk!
Mooie lapjes zitten er in verwerkt.
Succes met het groter maken.
Groetjes Sylvia.

brigitta seinen zei

Jouw toppie is toppie. Prachtig gefotografeerd aan de druivenrank. Ben ook druk aan het rozenstof sparen. Het boek heb ik al een tijdje, nu nog de tijd. Succes met het uitzoeken van de rand

Francien zei

Wat ziet het er prachtig uit! Prachtige combinatie met de tussenranden. succes met het vervolg, groet Francien

Annelies zei

Een hele mooie top !

bep zei

Prachtig, helemaal mijn quiltje, Bep

Ria zei

Je top is erg mooi geworden. En ook zo mooi strak op de foto. 😉 Succes met de rand.

Truus zei

Wat is het mooi geworden!
Vorige week op de Bee had iemand ook de top gemaakt maar zonder middenstuk.Met middenstuk vind ik het mooier.
Succes met de randen.
gezellige dag
groetjes,Truus uit Drenthe

Judith zei

wat een mooie quilt en gewillig model!

carina zei

Toppie je top... En heel rustiek zo aan de blauwe regen en dan die stoeltjes erbij puike foto:)

Hennie zei

Je Jane Austen is een plaatje ! ! !
Succes met de rand.

Groetjes Hennie.

Ineke zei

Oh, geweldig, wat mooi...

Martine zei

Prachtig en van die leuke stofjes gebruikt.

Wilma Kuin zei

TOPPIE!!!
:o)

betty prins zei

Het ziet er echt prachtig uit, Moon, en nu verder...ben benieuwd hoe je de rand gaat doen!

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Wat hangt ze daar mooi te wezen. de kleuren zijn helemaal perfect.
groetjes
Wietske

marga zei

Ben het helemaal met jou eens Toppie.
Groeten
Marga

Chris zei

Hij is MOOI!!! Prachtige kleuren.

Trui zei

Wauw, wat een mooie top! Ben benieuwd wat voor rand je gaat bedenken!

Anoniem zei

wat heb je hard gewerkt! Ziet er héél mooi uit. nu het randje.Denk aan de rode quilt...hoe je dat hebt opgelost! Ja ik lees ook nog weleens oude blogjes. haha.
Ben benieuwd hoe deze er in het echie uit ziet.
Liduine

Marijke zei

Wat is het een prachtige quilt geworden, schitterende stoffen!
Groetjes Marijke

Quiltpassion.blogspot.com zei

Wat een schitterende top met prachtige kleuren.
Wat jammer, die Daphne's Diary heb ik gemist, ik ben ook zo gek op Jane Austen. Dus eigenlijk moet ik die quilt toch ook eens gaan maken, "Eens", dat dan weer wel.
Groetjes, Cisca

Phyllis zei

Inderdaad toppie! Heel mooi!

Joyce (QUILTDJOOJS) zei

Héé Monica wat is je top TOP geworden, en op een TOPlokatie gefotografeerd. Lekker van genieten hè!
:-)

mieke zei

Een mooie top , Monica.
Nu nog een mooie brede rand bedenken ! Succes.
grtjs Mieke

Willy zei

Gezellig logje rondom je mooie JA top!

Unknown zei

Die top is mooi geworden Monica! Ik ben benieuwd hoe je deze quilt op formaat gaat maken. Laat je het wel zien?

Pauline zei

Wat een schitterende top! Succes met uitzoeken welke rand hier mooi bij zal staan.

Steekjes en Stygn zei

Wat een mooie top Monica. Je kleuren zijn prachtig. Heerlijk die films. Heb je de tentoonstelling gezien in het Gemeentemuseum in Den Haag? Gaat juist over die mode.
Fijne week
Anje

quiltsathome zei

Wat is die prachtig geworden !!
Ik zou hem graag een keer in het echt willen zien.
Ga jij nog een keer naar Karen in Rijpwetering ? Toevallig ga ik daar ook morgen naar toe voor haar Handwerkcafe.

Hester zei

Prachtig, mooie kleuren.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...