Tja, als opa en Oma dan eventjes in Nederland zijn dan wordt er meteen volop gelogeerd.
Als alle kleinkinderen naar school zijn en Rosa alleen vrij heeft, dan wil zij knutselen,
en natuurlijk het liefst op oma's 'lapjeskamer'. Een tasje moet het deze keer worden.
Ze heeft zelf de stofjes uitgezocht, de blokjes met een kartonnetje op de stof overgetrokken, en uitgeknipt, het naaien op de naaimachine moet nog aan oma worden overgelaten.
en in die tussentijd kon zij mooi een tekening van de boot voor haar andere Opa's verjaardag maken.
De bloem op het tasje is ook haar eigen maaksel.
Zo, nu haar i-pod-spulletjes erin en dan nog even showen.
En oma.... die heeft kleinkinderen bezig gehouden dus had geen tijd voor patchworken.... (hihi)
13 opmerkingen:
Op deze manier wil deze oma ook wel van haar bezigheden afgehouden worden!
Leuk Monica om zo met je kleindochter een tasje te maken.Ze is er helemaal gelukkig mee.
Een gezellige verjaardag en van harte gefeliciteerd met Opa.
goed weekend
groetjes,Truus uit Drenthe
Wat gezellig om zo met je kleindochter bezig te zijn. Mooi tasje!
Zo leuk, zo'n creatieve kleindochter! Heerlijk om samen lekker bezig te zijn en mooie dingen te maken. Goed gelukt! ( en ik vind haar veter zo leuk of heeft ze daar ook iets bijzonders voor bedacht?)
Wat leuk, Monica!
Wat een leuke kleurtjes, heerlijk dat je dit zo met je kleinkind kunt doen.
Enig Monica. Leuk dat zij er zo'n plezier in heeft om iets te maken. En voor jou natuurlijk het plezier om zo samen met je kleindochter te zijn. Super!
Gezellig bezig geweest. Heerlijk als de kleinkinderen zo graag met oma knutselen.
Wat knap van haar dat ze dat tasje heeft gemaakt. Leuk om zo samen bezig te zijn toch? Nog even en ze kan het ook zelf in elkaar naaien, want die kinderen zijn zo slim tegenwoordig.
Zelf kom je nergens aan toe, dat is zo, maar dat komt vast weer goed.
Vindt oma vast niet erg!
Heerlijk toch dat de appel niet ver van de boom valt...... Kleindochters en oma's lapjes...... ik weet er alles van, mmmmm......
Fijn genieten enne ze heeft talent!
Steekjesgroetjes Anje.
Heerlijk toch om zo met jou kleindochter bezig te zijn. Ik denk dat ze later heel veel later er met plezier op terug kijkt.
Groeten
MArga
Wat heerlijk om zo te freubelen met je kleindochter , je kunt wel zien van wie zij het heeft ;)
Groetjes Jeanet
Een heel leuk tasje.
Ze heeft zo'n leuke trui aan !
grtjs Mieke
Een reactie posten