Chez Monica et Guus Chambre d'Hôte en gites in de Bourgogne Veuvrailles

woensdag 6 juli 2016

Overbodig geworden

De fleece dekentjes die je lekker warm hielden als je in onze 'grote stal' zat 
zijn niet meer nodig nu er ramen en deuren zijn geplaatst.










Het stof moet je dan wel even voor lief nemen als je er niet op hebt gerekend dat ze 'even een beetje' in de stenen muren gaan hakken en slijpen en niets hebt afgedekt.....
 
























Met passen en meten werd de meeste tijd versleten....

Terwijl ze aan de andere kant gereedschap zoeken hebben ze hier even een  praatje
(over boogschieten,maar daarover in een volgend berichtje meer)

Hier dan het eindresultaat dat er wezen mag!
 Behalve voortaan lekker warm ook zeeën van licht binnen.

25 opmerkingen:

Lida zei

Wow dat staat echt prachtig en inderdaad heel veel licht, geniet er maar van!! Groetjes
Lida

Lida zei

Wow dat staat echt prachtig en inderdaad heel veel licht, geniet er maar van!! Groetjes
Lida

@nke zei

Dat ziet er fantastisch uit. Moet een behoorlijk karwei zijn geweest maar het resultaat mag er zijn.

Annelein zei

Wat een heerlijk plekje!!!

Annelies zei

Dat ziet er prachtig uit en wat een licht !

KijkDaarIs zei

Nou dat ziet er mooi uit zeg !
wat een licht en wat zal dat behaaglijk zijn als het kouder is...
Een heerlijke plek hebben jullie daar !
Fijne dag ..

Judith zei

Oh wat is dat mooi! Geweldig!

Bed, breakfast en quilts zei

Nog meer logees?

Sylvia zei

Prachtig gedaan hoor! en lekker licht plus uitzicht natuurlijk.
Groetjes Sylvia.

Anoniem zei

Wat is dat M*O*O*I* geworden. Jammer van het "verkeerde" stof. Geniet ervan. Groetjes Wilma

MarianneD zei

Dat ziet er goed uit! Geniet van het licht en die stof poets je wel weer weg...;-)

quiltlodge gerda zei

Wauw, prachtig geworden Monica! En het was al zo mooi maar nu dus ook lekker behaaglijk. Hoop dat jullie er heel erg van genieten! Groetjes!

Unknown zei

Wat ziet het er mooi uit!!!
Dekentjes niet meer van toepassing, maar ze zitten leuk in die oude poppenwagen.
En ze kunnen altijd nog op die manier naar buiten gerold als het iets te koud wordt om zo buiten te zitten.
Bij restaurants heb je dat toch ook vaak tegenwoordig. Op terrassen???
Zie je volgende week???

Groeten,
Anneke

Marja zei

Daar zal je straks plezier van hebben! (als het schoongemaakt is:)

Groet,

Wilma Kuin zei

Prachtig! ! Wat een stof en het verkeerde soort...

Unknown zei

Ziet er impecable uit Monica! Heerlijk hoor! Wat zat er eerst in? Had je daar altijd je zitkamer?

Marjan zei

Wow, dat ziet er mooi uit! Geniet er maar van!

mieke zei

Dat ziet er heel mooi uit en zal zeker n flinke klus geweest zijn. Niks afgedekt, Pppfff zet de ramen en deuren maar tegen elkaar open!
Grtjs Mieke

Ineke zei

Wow, wat een mooi raampartij, dat mag er best wezen!!!

Floor zei

Prachtig is het geworden, wat ziet het er strak uit, en lekker warm van de winter. Ja die stof is niet fijn, maar dat heb je er vast voor over gehad.
Leuk trouwens die oude kinder-(poppen)wagen.

Anoniem zei

Als je steeds 'stofjes'koopt dan denken de mannen dat je stof leuk vindt!!!
Nou ja als geen stof tot nadenken meer hebt kun je stof gaan afnemen.
Je kunt mij ook uitnodigen en dan kom ik wel helpen. Moet wel eerst even verbouwen in het nieuwe huis en verhuizen, maar barst dan van de ervaring in wat stof wegwerken.

Hoe dan ook de heren hebben eer van hun werk en jullie vreselijk lang plezier van de enorme lichtinval en het comfort. Geniet er van.
Liduine

ireneinhetatelier zei

Is dit even een verbetering! Het ziet er mooi afgewerkt uit. Je laat het wagentje met de dekentjes toch wel staan, hé? Zie er zo schattig uit! Als alles lekker doorgelucht is, kan het er gewoon weer staan..als was het maar voor de sfeer. Je gasten zullen genieten van het licht en toch nog wel eens naar een dekentje grijpen...

Hennie zei

Heerlijk zo veel licht in huis, het ziet er erg mooi uit.

Fijn weekend Hennie.

Happy Earl Grey zei

Wat een mooi huis maken jullie ervan en die stof is op te ruimen.
Fijn weekend en groetjes El

Evelyne zei

Mooi Monica, dat is een hele verbetering. Behaaglijk en licht, echt super!

Lieve groetjes,
Evelyne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...