De fleece dekentjes die je lekker warm hielden als je in onze 'grote stal' zat
zijn niet meer nodig nu er ramen en deuren zijn geplaatst.
Het stof moet je dan wel even voor lief nemen als je er niet op hebt
gerekend dat ze 'even een beetje' in de stenen muren gaan hakken en
slijpen en niets hebt afgedekt.....
Met passen en meten werd de meeste tijd versleten....
(over boogschieten,maar daarover in een volgend berichtje meer)
Hier dan het eindresultaat dat er wezen mag!
Behalve voortaan lekker warm ook zeeën van licht binnen.
Behalve voortaan lekker warm ook zeeën van licht binnen.
25 opmerkingen:
Wow dat staat echt prachtig en inderdaad heel veel licht, geniet er maar van!! Groetjes
Lida
Wow dat staat echt prachtig en inderdaad heel veel licht, geniet er maar van!! Groetjes
Lida
Dat ziet er fantastisch uit. Moet een behoorlijk karwei zijn geweest maar het resultaat mag er zijn.
Wat een heerlijk plekje!!!
Dat ziet er prachtig uit en wat een licht !
Nou dat ziet er mooi uit zeg !
wat een licht en wat zal dat behaaglijk zijn als het kouder is...
Een heerlijke plek hebben jullie daar !
Fijne dag ..
Oh wat is dat mooi! Geweldig!
Nog meer logees?
Prachtig gedaan hoor! en lekker licht plus uitzicht natuurlijk.
Groetjes Sylvia.
Wat is dat M*O*O*I* geworden. Jammer van het "verkeerde" stof. Geniet ervan. Groetjes Wilma
Dat ziet er goed uit! Geniet van het licht en die stof poets je wel weer weg...;-)
Wauw, prachtig geworden Monica! En het was al zo mooi maar nu dus ook lekker behaaglijk. Hoop dat jullie er heel erg van genieten! Groetjes!
Wat ziet het er mooi uit!!!
Dekentjes niet meer van toepassing, maar ze zitten leuk in die oude poppenwagen.
En ze kunnen altijd nog op die manier naar buiten gerold als het iets te koud wordt om zo buiten te zitten.
Bij restaurants heb je dat toch ook vaak tegenwoordig. Op terrassen???
Zie je volgende week???
Groeten,
Anneke
Daar zal je straks plezier van hebben! (als het schoongemaakt is:)
Groet,
Prachtig! ! Wat een stof en het verkeerde soort...
Ziet er impecable uit Monica! Heerlijk hoor! Wat zat er eerst in? Had je daar altijd je zitkamer?
Wow, dat ziet er mooi uit! Geniet er maar van!
Dat ziet er heel mooi uit en zal zeker n flinke klus geweest zijn. Niks afgedekt, Pppfff zet de ramen en deuren maar tegen elkaar open!
Grtjs Mieke
Wow, wat een mooi raampartij, dat mag er best wezen!!!
Prachtig is het geworden, wat ziet het er strak uit, en lekker warm van de winter. Ja die stof is niet fijn, maar dat heb je er vast voor over gehad.
Leuk trouwens die oude kinder-(poppen)wagen.
Als je steeds 'stofjes'koopt dan denken de mannen dat je stof leuk vindt!!!
Nou ja als geen stof tot nadenken meer hebt kun je stof gaan afnemen.
Je kunt mij ook uitnodigen en dan kom ik wel helpen. Moet wel eerst even verbouwen in het nieuwe huis en verhuizen, maar barst dan van de ervaring in wat stof wegwerken.
Hoe dan ook de heren hebben eer van hun werk en jullie vreselijk lang plezier van de enorme lichtinval en het comfort. Geniet er van.
Liduine
Is dit even een verbetering! Het ziet er mooi afgewerkt uit. Je laat het wagentje met de dekentjes toch wel staan, hé? Zie er zo schattig uit! Als alles lekker doorgelucht is, kan het er gewoon weer staan..als was het maar voor de sfeer. Je gasten zullen genieten van het licht en toch nog wel eens naar een dekentje grijpen...
Heerlijk zo veel licht in huis, het ziet er erg mooi uit.
Fijn weekend Hennie.
Wat een mooi huis maken jullie ervan en die stof is op te ruimen.
Fijn weekend en groetjes El
Mooi Monica, dat is een hele verbetering. Behaaglijk en licht, echt super!
Lieve groetjes,
Evelyne
Een reactie posten