Het is al weer even geleden dat ik bij Haar in de prijzen viel en een give-away heb gewonnen.
Dus toen ik afgelopen weekend terug kwam van weggeweest lag dit leuke borduurtijdschrift van de Burda, samen met nog twee strengetjes metalic borduurgaren in de bus. Leuk Anneke, hartelijk bedankt. Wil dus wel zeggen dat ik hier iets uit ga borduren hoor, zien jullie dan vast nog wel. Prettige avond allemaal
10 opmerkingen:
Nou ja zeg, bof jij even? Net terug en dan direct iets winnen.
Grappig toch?
Geniet ervan, je kunt het vast wel goed gebruiken
Groetjes
Wietske
veel plezier ermee! altijd leuk om te zien dat iets goed aangekomen is.
Altijd fijn om een pakje te krijgen. ben benieuwd wat je gaat maken.
Anje
Dat is zeker met je neus in de boter vallen, schitterend
Fijne dag groetjes Joke
Dat ziet er leuk uit. Veel plezier ermee. Groetjes,
Gefeliciteerd met je prijs en wat een leuke thuiskomer. Beter dan rekeningen.
Glitter garen? Met de feestdagen in zicht komt hier vast een leuk werkje uit. Heerlijk tijdschriften met inspiratie. Kun je je uren in verliezen.
Dat is leuk thuis komen.
Genieten en iets leuks uitzoeken om te maken is altijd gezellig, zeker nu het wat herfstig wordt is het fijn iets onder handen te hebben.
Lieve groetjes, Evelyne
Altijd leuk om iets cado te krijgen.
Weer thuis voor de winter periode ?
grtjs Mieke
Dat is enige post! Veel plezier ermee ben benieuwd wat je ervan gaat maken! Groetjes carina
wat een leuke verrassing!
Een reactie posten