Geïnspireerd door de mooie manjesquilt van Betty kreeg ik zin om dit ook eens maken. en je leest het goed: geen mandjeS maar mandjE, want het is gelukt en ik vind het ontzettend leuk maar voorlopig blijft het bij één mandje hoor, niet dat mijn vingers niet jeuken om door te gaan, maar het stapeltje projectjes waar ik aan bezig ben groeit gestaag terwijl de zomermaanden bij mij voornamelijk in het teken staan van verwennen van onze gasten dus niet veel tijd om te handwerken.
Chez Monica et Guus Chambre d'Hôte en gites in de Bourgogne Veuvrailles
woensdag 1 mei 2013
Mandje
Geïnspireerd door de mooie manjesquilt van Betty kreeg ik zin om dit ook eens maken. en je leest het goed: geen mandjeS maar mandjE, want het is gelukt en ik vind het ontzettend leuk maar voorlopig blijft het bij één mandje hoor, niet dat mijn vingers niet jeuken om door te gaan, maar het stapeltje projectjes waar ik aan bezig ben groeit gestaag terwijl de zomermaanden bij mij voornamelijk in het teken staan van verwennen van onze gasten dus niet veel tijd om te handwerken.
Labels:
Patchwork
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
13 opmerkingen:
Mooi mandje. Ik heb er ook al eens één als proef gemaakt. Gewoon om te proberen, maar ik denk wel dat er een vervolg op komt. Ik vind ze zo leuk. Alleen ligt hier ook nog zo veel...
Tja, dat is het hè?! De verleiding om steeds aan iets nieuws te beginnen is ook zó groot.
Gr.Sylvia
Een mandje is ook heel leuk,heb ik ook heel vaak dan denk ik even dit uitproberen en voor je het weet is het een quilt[je]
Groetjes Lia
Leuk mandje is het geworden!
Je hebt gelijk dat je er maar eentje probeert, want in de zomer met al die gasten, komt er zo weinig van handwerken.
Ik ken het verschijnsel!!!
Oh, misschien dat het een leuk project is voor de winter!
Lieve groetjes, Evelyne
Wat een schatje is het geworden. Ik zal je volgende week helpen met nog een, oke?
We hebben er zin in hoor. Volgens mij gaat het weer de goede kant op.
Groetjes
Wietske
Ha,ha lieve Monica wat stoer van je om te roepen dat het er bij een blijft. Ik ben benieuwd hoe lang je dat volhoudt.
Ondanks de gasten blijven er zeker van die momentjes over waarin je net nog een mandje kunt maken. Toch?
Anje
Een enkel mandje kan ook een leuk middenblok worden!
Een rand erom,eventueel nog een rand en klaar is je quilttop!
Succes en een goed seizoen!
Heb je nog kunnen kijken gisteren?
groetjes,Truus uit Drenthe
Wat een lief mandje!
wat zijn ze toch leuk, he?! Ik heb er ook een paar gemaakt, maar voor de fun net als jij! Misschien ooit....;)
je weet nu in ieder geval hoe één mandje 'smaakt'; er volgen er vast wel meer. Ooit :)
Such a pretty basket! This pattern is on my very long To-Do List.
Netjes je mandje en dat als nr 1 petje af. Sterkte met het verwennen van je gasten!
Eén mandje gemaakt.... ben benieuwd of dat toch nog ooit een hele quilt gaat worden.
Maar je hebt nog meer projecten, en dan nu veel gasten.
Wel leuk, maar ook jammer dat je dan minder tijd voor jezelf hebt.
Sterkte en ook plezier van de a.s. drukte.
Groetjes,
Floor
Een reactie posten