Chez Monica et Guus Chambre d'Hôte en gites in de Bourgogne Veuvrailles

dinsdag 14 mei 2013

Van eitjes en gekakel


Kijk, deze lekkere eitjes brachten Hanneke en Cor verleden week voor ons mee.
Je kunt het op de foto niet goed zien, maar die wit gespikkelde zijn het dubbele formaat van een kippenei.
 
En lekker dat ze waren.... mmmm
Ik ben een beetje stom geweest en heb die hele week verder niet één foto gemaakt.
Zoals jullie op de blogs van   Lida en Wietske misschien al hebben gelezen hebben wij hier deze week veel plezier met een clubje quiltende dames, en er wordt wat afgekakeld!
.
Zo hebben wij gisteren even het patchworkatelier van Françoise in Bessey-les-Citeaux een beetje onveilig gemaakt en daarbij onze kas wat leger en de hare beter gevuld gemaakt.

Morgen zal het kippenhok gevuld zijn met acht en één haan hi hi. Later meer daar over.


18 opmerkingen:

Lida zei

Was inderdaad een heerlijke dag en we hebben goed gescoord, maar van dat gekakel kan ik mij niets herinneren! Grijns, knuffel
Lida

Noa zei

Fijn dat jullie het zo gezellig hebben en ben benieuwd naar de stofjes

quiltlodge gerda zei

Hoi Monica, en het was al het derde heerlijke dagje hè.!
En wat betreft dat gekakel: je hebt helemaal gelijk hoor, mijn oren tuiten er van.
En dan te bedenken dat we na vandaag nog drie van die machtige dagen tegoed hebben :)

Anoniem zei

Dat gekakel kan ik mij zo helemaal voorstellen gezien wie je op bezoek hebt........(lol)

Marjan zei

Gezellig!

Marguerite zei

Zo met de eitjes erbij moet er wel gekakeld worden.
Veel plezier,
Marguerite

Quilting Moesje zei

Wat gezellig en ook wat een moois bij al t gekakel :0)
Kan me voorstellen dat de portomonnees een stuk leger werden;0)

Groetjes,
Simone

Tilly zei

Nou dat is grote pret daar, leuk hoor. Veel plezier nog,groetjes

marcella zei

ahh en ik maar denken dat je nu kuikens had. Je hebt ze opgegeten :)
wel erg lekker, zulke verse eitjes

josé zei

Wat een gezelligheid.geniet er maar fijn van met zijn allen.

Liefs José Het gaat veel te snel voor jullie.

Ageeth Dorsman zei

Het zijn heel mooie (grote) eieren.
Gekakel? Dat kan toch niet? Die dames,
die je op bezoek hebt, zijn juist zo
lekker rustig en toch alleen maar bezig met hun werkjes... ;)
Groetjes van Ageeth

Pauline zei

De hartelijke groeten aan jullie logees van deze week, leuk om bekende bloggers te zien logeren bij een andere bekende blogger. Het ziet er supergezellig uit!

Evelyne zei

Wat een gezelligheid lees ik op Lida's blog en nu bij jou.
Ik ben blij dat ik er morgen deel van uit mag maken.
Leuke brocante en heerlijke quilt stoffen zijn er gescoord!

Tot morgen en lieve groetjes, Evelyne

mieke zei

Gezellig zo met zn alle.
grtjs Mieke

Steekjes en Stygn zei

Zoooooo gezellig. Jammer dat ik niet even mee kan kakelen. Maar ja soms zijn er ineens andere dingen. Heel veel plezier voor de rest van de dagen.
Anje

sylvia zei

ik zou denken dat iedereen stil en geconcentreerd aan het werk zou zijn..........hihhi
veel groeten aan alle bekenden!!
groetjes, Sylvia

Floor zei

Mmmmm, lekker die eitjes van scharrelkipjes.
Daarom wil ik zo graag kipjes, voor de gezelligheid en de eitjes.
Maar ik doe het dan maar met mijn kippenquiltje.
Lekker is dat hè, lapjes kopen.
Groetjes,
Floor

Guusje, zei

Wat ziet het er gezellig uit. Leuk dat jullie zo genieten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...