Dit leuke hartje heeft zus Liduine voor mij gemaakt
Dit boek, Masterworks from the American Folk Art Museum kreeg ik ook cadeau, heerlijk om onder de parasol, genietend van het mooie weer in te kijken. Schitterende quilts staan hierin, dan gaan je handen meteen jeuken. Hieronder een paar fotootjes uit dit boek.
Leuk hè,
16 opmerkingen:
Wat een lief hart!
Mooie quilt in wording, ik kan me voorstellen dat het liefde op het eerste gezicht is, zo leuk om lekker te 'rommelen' met zulke mooie stoffen.
Wat een heerlijk boek! Geniet van het bladeren en lekkeren en het geïnspireerd worden!
Monica wat een lieve cadeautjes.
Geniet maar lekker in een luierstoel van je mooie boek.
Bij mij zijn gisteren de koi's weg gegaan. En het zuurstof en zuiveringen apparaat voor de vissen.
Je wild niet weten hoe mijn tuin er uit ziet. Een bom ontploft. In Oktober komt dit pas in orde.
Maar stroom viel iedere keer. Zaten de vissen zonder verversing En als ik in ander huis ben gaat dit natuurlijk niet. Vriezer en alles gaat uit storing.
Heel fijne tijd nog daar.
Liefs José
Wat een pracht van een boek heb je
gekregen, deze 2 bladzijden zijn op
zich al de moeite waard! En je bent
ook nog zo verwend met dat mooie
hart. De quilt-in-wording is ook
prachtig, met mooie kleurtjes!
Groetjes van Ageeth
Hoi Monica,
Eindelijk weer eens bijgelezen bij jou en wat een gezellige mensen heb je op bezoek gehad en wat laat je veel leuks zien! Ik vind het zo leuk om sommige plekjes te herkennen! Enig wat een gaaf boek heb je gekregen en wat een mooie quilt maakt je zusje en het hart is echt schitterend gemaakt! Ik wens je heerlijke zonnige dagen en veel plezier en wat zal iedereen smullen van jouw geweldige kooksels! Groetjes aan Guus, knuffel
Lida
Wat een leuk hart is dit en die quilt is ook zo mooi.Ben ook ooit begonnen aan deze quilt,maar dan met heel veel kleurtjes.
Geniet van het mooie boek-nu even rustig voor er weer gasten komen?
groetjes,Truus uit Drenthe
Wat een mooi en lieve cadeautjes. Mooie quilt en prachtige stoffen om te smullen.
Geniet je ook zo van het weer?
Heel veel plezier met je boek lekker dromen van mooie quilts een beetje onder de bomen.
Lieve groetjes, Evelyne
Hallo Monica, wat een mooi hartje en een prachtig boek. Groeten Tony
Wat een schitterend werk allemaal
Fijne zomer groetjes Joke
Leuk en lief dat hartje.
En een mooi boek, denk ik.
De quilt van je zus is ook een mooie volgens mij.
grtjs Mieke
Mooi de quilt! Lekkere boeken he! Smullen in je stoel en france! Genieten is daar niet moeilijk!
Mooi dat patroon van die quilt in rood, bruin en beige.
Het is een oud patroon, maar blijft altijd een mooie effect geven.
Dat boek lijkt me heerlijk om door te kijken.
Zo mooi dat mandje met bloemen en vogels, zou gelijk weer een idee hebben voor een nieuwe quilt.
Groetjes,
Floor
Mooi hart en wat ben je een mooie quilt aan het maken. Wat een prachtige stoffen gebruik je,
Wat een mooi hart! En wat een schitterende kleuren in de quilt. Ffijn om ,tussen alle zomerdrukte door, even zo'n fijn boek te hebben om van te genieten. Wat een heerlijk weer hebben we . Zo fijn voor alle zomergasten.
En voor onszelf natuurlijk.
Anje
Wat laat je veel moois zien! Volop inspiratie!
wat een lief cadeau!
Wat leuk ! Je zus is begonnen aan dezelfde quilt die bij mij al 2 jaar als Ufo ligt te wachten. Maar nu ik hem weer zie realiseer ik me dat ik die toch ook weer eens moet oppakken. Ze heeft er trouwens ook wel erg mooie kleuren voor uitgekozen !
En wat liet jij een mooi boek zien ! Heerlijk om weer leuke ideeën op te doen, vind je ook niet ?
Groetjes, Patricia
Een reactie posten