Chez Monica et Guus Chambre d'Hôte en gites in de Bourgogne Veuvrailles

donderdag 22 augustus 2013

Daar ben ik weer

Op dit blog lijkt het wel of ik even van de aardbodem verdwenen was.
Daar heb ik hier overigens niets van gemerkt, het is een leuk en druk zomertje geweest.
De koeien vechten om het beste plekje om van het zo juist gemaaide gras te smullen.
 
Aan appeltaarten geen gebrek....  We hebben hier weer vele verjaardagen gevierd en ook het badeendje heeft zich in het zwembad, samen met de kinderen lekker vermaakt.




 Leuke uitstapjes gemaakt, lekker zelf gekookt, maar ons ook laten verwennen door deze dame die speciaal voor onze hele club haar restaurantje op die dag reserveerde en open deed




















En na die heerlijke maaltijden even met z'n allen een middagdut.....   :-)
Wat zou je nog meer willen???
Er een paar dagen tussenuit, dat gaan we doen!  hi, hi,

19 opmerkingen:

Anoniem zei

Heerlijk om zo een feestje te vieren!En nu lekker bijkomen voor er weer een volgende drukte begint?
groetjes,Truus uit Drenthe

Evelyne zei

Ha Monica, leuk weer even iets te lezen van je!
Wat zijn het toch mooie koeien hè!
De taarten zien er prachtig uit en uit ervaring weet ik ook dat ze heerlijk smaken.
Ik zie dat er jarigen zijn geweest, van harte gefeliciteerd! Wij hadden ook een drukke zomer, maar heel gezellig.
Van de winter weer genoeg tijd om uit te rusten.
Geniet nog wat en hopelijk weer eens tot ziens.
Lieve groetjes, Evelyne

Marguerite zei

Leuk om ineens iedereen weer terug te zien komen. Allemaal blogs met mooie verhalen.
Groetjes Marguerite

Ineke M zei

wat een gezellig blogje Monica
gezellige dagen gewenst
en die taarten.....hmhmhmhmhmh

groet Ineke

Saskia Smit zei

Fijn dat je weer terug bent.

Martine zei

Ziet er uit als het land waar het leven goed is.

Johanna Zweden zei

Welkom thuis
Fijn weekeinden groetjes Joke

Sylvia zei

Leuk weer iets te horen en zien!!
Ik dacht al, die zijn daar druk met van alles en nog wat.
Wij gaan in sept. weer even Franse lucht opsnuiven!
Lekker die taarten, echte Hollandse appeltaarten.
Groetjes Sylvia.

josé zei

Monica gezellig weer wat te lezen bij je. Leuk al die gezelligheid geweldig leuke foto's.Ik geniet bij je.

Wij gaan ook nog over een tijdje, dan is het niet meer zo warm. Hier nog genoeg te doen.

Lieve groetjes José

Steekjes en Stygn zei

Gezellig dat je er weer bent. Ben zelf nog niet zover. De laatste loodje ( nou ja, erg zwaar zijn ze niet hoor) en dan terug naar Nederland. De zomer is voorbij gevlogen.
Je hebt het duidelijk ook fijn gehad. Mooie taarten en die koeien zijn zo mooi.
Toen onzekleindochter ze de eerste keer zag, ze was toen net 4 , vond zedat het schapen waren. Koeien hoorde niet wit te zijn.
Fijn weekend
Anje

Ageeth Dorsman zei

Dat ziet er gezellig (en lekker!) uit
allemaal. Ik weet nu weer waar het
spreekwoord "leven als een God in
Frankrijk" vandaan komt...).
Fijn weekend en groetjes van Ageeth

Annemarie zei

Heerlijk ziet het er allemaal uit!Er gaat volgens mij niets boven het prachtige buitenleven in Frankrijk! Groetjes, Annemarie

Sis Voorn zei

Leuk om weer iets van je te lezen !

Pauline zei

Dat ziet er uit als een bijzonder geslaagde zomer, fijn dat je ons weer mee laat genieten.

marcella zei

leuk even een berichtje van jou! het gaat je goed daar merk ik en ik zie volgens mij ook een bekend gezicht op één van de foto's

groetjes!

mieke zei

Heerlijk voor de gasten en erg druk voor jullie.
grtjs Mieke

Floor zei

Zo te zien heb je je niet verveelt van de zomer.
Lekker genieten, maar dat kan toch eigenlijk niet zonder lapjes?
Groetjes,
Floor

Marjan zei

Wat een heerlijke vakantiesfeer stralen deze foto's uit! Leuk weer iets bij je te lezen.

betty prins zei

Ha Moon, ik ben even aan het bijlezen, net terug van nog een weekje franse land! Het ziet er allemaal zo gezellig uit bij je, hoop dat je nog even van je rust geniet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...