Voor de kleinkinderen is de kerstvakantie begonnen
Natuurlijk staan er weer leuke en spannende 'uitjes' gepland,
zo is als eerste de expositie van "Da Vinci the genius" (1452 - 1519)
in het voormalige postkantoor in Rotterdam bezocht.
is nog tot 6 januari
Er zijn naar zijn ontwerpen 70 machines op ware grootte te bewonderen
onder andere een duikuitrusting, vliegtuig en fiets.
| uurwerk |
Er wordt ook uitgebreid onderzoek van de Mona Lis getoond,
heb hier geen goede foto's van kunnen maken, maar is zeker de moeite waard
ook het oude gebouw is zo leuk om nog eens van binnen te bewonderen en
oma kon het niet nalaten om het patroontje van de oude tegelvloer even te vereeuwigen
10 opmerkingen:
Vanuit Zweden wens ik je een hele fijne kerst en voor 2014 een heel gelukkig , gezondheid en liefdevol jaar toe
Groetjes Joke
Wij zijn laatst ook geweest, was erg
interessant. En pure nolstalgie om nog eens binnen in het -oude- postkantoor te kijken.
Fijne kerstdagen! groetjes Tilly
Dat duikpak vind ik er wel eng uit zien zoals het daar staat!
Mooi he zo'n tegelvloer voor wie-weet-ooit een quilt.
Jullie gezellige Kerstdagen en een voorspoedig,gelukkig,gezond en creatief jaar gewenst.
groetjes,Truus uit Drenthe
Wat een leuk uitje om met de kleinkinderen te doen! Dat vloertje, wat leuk!
Fijne feestdagen!
Oh, wat leuk, dat je er geweest bent. Ik zag de reclame ervoor al op tv. Wat ziet het er prachtig uit! Dat postkantoor is voor mij ook nostalgie..
Voor jullie de allerbeste wensen voor de kerstdagen en een voorspoedig 2014. Leuk zo`n uitje met de kleinkinderen, interessant.
Groetjes Sylvia.
Hoi Monica, geniet lekker van je kleinkinderen, en ik wens jullie ontzettend gezellige feestdagen en al het goede voor 2014.
Liefs
Erna
Fijne kerstdagen en een fleurig en florissant 2014 wensen Joop en Corrie jullie toe!
Wat een leuk en leerzaam uitje met de kleinkinderen.
Fijne kerstdagen en groetjes, Evelyne
fantastisch toch wat leonardo da vinci allemaal uitgevonden heeft!
Een reactie posten