Nog een paar oliebolletjes te gaan en wij glijden "geruisloos" het jaar 2014 in.
Ik heb het afgelopen jaar met veel plezier jullie blogs gevolgd
en, al had ik niet altijd tijd om te reageren,
ik wil jullie bedanken voor de gezellige uurtjes en inspiratie die ik heb opgedaan.
Op mijn programma voor het nieuwe jaar staat voornamelijk eens
beginnen aan het afmaken van een hele stapel UFO's
Maar ook weer met een schone lei beginnen aan het randje per week
Je ziet: mijn rolletje 14-draads ligt er al voor klaar!
Wij wensen allen een heel goed, vreugdevol en gezond 2014 toe.
Monica en Guus
20 opmerkingen:
Lieve Monica en Guus, ook voor jullie een hele fijne jaarwisseling.
Veel liefs
Erna x
Monica en Guus ook voor jullie een goed uiteinde en een gezond,gelukkig nieuwjaar en dat er veel dromen waar mogen worden.
een dikke knuffel
hartelijke groet,Truus uit Drenthe
Een heel goed uiteinde gewenst en lekker aan de gang met de randjes in 2014
Wat leuk dat je ook meedoet met randje per week. En ook voor jullie een goed, gezond en zeer creatief 2014 gewenst.
Voor jullie ook een prachtig jaar gewenst!
Lieve Monica en Guus een spetterend 2014 toewenst.
Liefs José
Gelukkig Nieuwjaar, met veel liefde geluk en gezondheid en creativiteit groetjes vanuit Zweden
Een gezond en vrolijk nieuwjaar ! Dat al je ufos affos worden
Alle goeds voor 2014! Maak er een mooi jaar van!
Ik wens jullie ook een mooi en gezellig nieuwjaar.
Ook van mij de beste wensen voor het nieuwe jaar. Ook ik ga meedoen met de randjes rol, twee randjes per week is te doen bovenop onze andere projecten waar we mee bezig zijn.
Veel handwerk plezier !!!!
Wens je een heel goed 2014 toe voor jou en je dierbaren, en weer leuke franse avonturen. en niet te vergeten het randje per week. Ben benieuwd welke kleuren je hebt gekozen. groetjes Tilly
Ik wens jou en iedereen die je lief is, een heel gelukkig, creatief en gezond 2014!
Liefs,
Floor
Ook voor jullie de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar. Ik ga ook meedoen met de randjes, ben benieuwd naar alle verschillende kleurtjes en invullingen. Warme groet, Noor
Alle goeds voor 2014 gewenst! Groetjes, Annemarie
Een heel gelukkig 2014 voor jullie en ook dit jaar weer vele gezellige blogpostjes om te lezen.
Jij ook de allerbeste wensen voor een fijn, gezond en creatief 2014!
Groetjes van Ageeth
Ik kan jou niet terugmailen, dus dan maar even zo.
Vraag me af hoe je dat gaat doen om 280 hartjes op een quilt te maken voor de verjaardag op 21 januari... je bedoelt vast 2015, want anders lijkt het me onmogelijk.
Maar misschien werk je er wel 24 uur per dag aan....
ook een heel mooi 2014 voor jou en de jouwen!
Een heel goed en vooral gezond 2014 wens ik jou en je familie. Veel Frankrijk en handwerk plezier. En wie weet komt het er dit jaar van dat we elkaar in Frankrijk zien.
Ik heb geen goede voornemens want uit ervaring weet ik dat dat toch niets wordt. Kan maar beter gewoon doen wat er gedaan moet worden. Bijv. Nu toch eens even kijken of ik niet ook wat randjes moet gaan borduren.
Liefs
Anje
Een reactie posten