Chez Monica et Guus Chambre d'Hôte en gites in de Bourgogne Veuvrailles

dinsdag 21 januari 2014

ratatata..


 Het is gelukt hoor, toen ze afgelopen zondag haar twaalfde verjaardag vierde kon ik hem cadeau geven. 
Hij is nog niet helemaal klaar hoor, voor de rand heb ik even de achterkantstof naar voren omgeregen.
en nu ben ik bezig de hartje te quilten, maar dat mocht de pret niet drukken.

En... wat nu? in een gat vallen? niks hoor laat alle UFO's maar lekker liggen ik heb gisteren een heel leuk patroon overgenomen en ben al lappen bij elkaar aan het zoeken voor
.....
ik zal later laten zien wat het gaat worden.

34 opmerkingen:

Steekjes en Stygn zei

Gefeliciteerd met je kleindochter en met je hartjesquilt. Ik vind hem zo leuk dat ik heb besloten om hem ook te maken. Ben al druk met lapjes zoeken en ga er in Frankrijk mee aan de slag. Ben benieuwd wat jou volgende project is. Je maakt ons wel nieuwsgierig hoor.
Anje

Anoniem zei

Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je kleindochter en met je hartjesquilt.
Zondag ook een verjaardag gevierd en een ledikantdekentje met hartjes erop gegeven aan kleinzoon voor z'n geboorte nog.
Spannend wat je gaat maken-niet te lang wachten hoor!
gezellige dag en succes met het bij elkaar zoeken.
groetjes,Truus uit Drenthe

marcella zei

ohh, Monica, van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je kleindochter.Was ze blij met het cadeau? vast wel, hij ziet er super uit, je hartjesquilt!

Annette zei

Gefeliciteerd en de quilt wordt mooi! Leuk vooruitzicht dat je kleinkind daar jarenlang plezier van zal hebben.
Ben benieuwd naar je nieuwe project.

wietskesquilts.blogspot.nl zei

He wat een spanning nou toch!!!!
Nog gefeliciteerd en ontzettend knap dat hij bijna klaar is.
succes nog even met de laatste afwerking.
groetjes
Wietske

ireneinhetatelier zei

Van harte gefeliciteerd met de kleindochter en de quilt! Wat is hij leuk...hoe vond ze 'm? Ging ze ook alle hartjes bekijken? Hopelijk wordt het een echte sleep-quilt. Zo eentje, die altijd bij de hand gehouden wordt voor dutjes, kleine verdrietjes en wegkruip momenten!

Tilly zei

Ben benieuwd wat je gaat maken. Nog gefliciterd met je kleindochter, leuke quilt is het geworden.
groetjes Tilly

Quiltlia zei

Monica wat een geweldige vrolijke quilt,goed dat je hem bijna af had.
Gefeliciteerd nog met je kleindochter.
Groetjes Lia

Sis Voorn zei

Geweldige hartjesquilt !!!!

AnitaS zei

Gefeliciteerd met je kleindochter. De quilt is erg mooi. Ik ben benieuwd naar je nieuwe project.

Hester zei

Je kleindochter was vast blij met de quilt, fijne dag

Anoniem zei

Nog gefeliciteerd met je kleindochter en wat is die mooi/leuk geworden.

josé zei

Monica nog gefeliciteerd met je kleindochter.
Wat zal ze hier blij mee zijn. Ik ben er verliefd om zo mooi. Geweldige kleurtjes !!!!

Liefs José

josé zei

Verliefd op !!

josé zei

Monica nog gefeliciteerd met je kleindochter.
Wat zal ze hier blij mee zijn. Ik ben er verliefd om zo mooi. Geweldige kleurtjes !!!!

Liefs José

josé zei

Hi hi ik weet niet wat er allemaal gebeurd hoe kan dit nu weer.

betty prins zei

Gefeliciteerd met Emma, wauw..12 alweer...geniet van zo'n grote kleindochter!! Je quilt is prachtig geworden, nu nog even quilten en Emma kan eronder slapen...

Ageeth Dorsman zei

Van Harte Gefeliciteerd met je klein-dochter! En wat een prachtig cadeau heb je voor haar gemaakt; de hartjesquilt is echt prachtig mooi geworden. Veel plezier met het quilten ervan, enne...heel benieuwd naar het nieuwe project.
Groetjes van Ageeth

Chris zei

Oh wat is hij enig geworden. Jij nog gefeliciteerd. Dat is toch al een hele leeftijd hè?!
Je maakt me wel nieuwsgierig naar je nieuwe project.

carina zei

Het is een leuke mooie quilt geworden. Zal ze blij mee zijn.opnaar een nieuwe quilt. Ben benieuwd wat voor patroon je hebt gekozen

carina zei

Het is een leuke mooie quilt geworden. Zal ze blij mee zijn.opnaar een nieuwe quilt. Ben benieuwd wat voor patroon je hebt gekozen

Anoniem zei

Tja, wat zal ik zeggen....
Mooi! En is het roze hartje ècht in het midden gekomen?
Nu nog even 'pitten' en klaar is kees!
Ben benieuwd naar je volgende project.
Liduine

Ineke zei

Van harte gefeliciteerd met je kleindochter en met je Affo!!! Het is een beauty!!!

Liefs, Ineke

Ineke zei

Van harte gefeliciteerd met je kleindochter en met je Affo!!! Het is een beauty!!!

Liefs, Ineke

quiltlodge gerda zei

Oeiijoeijoei, wat maak je ons nieuwsgierig!
Je hartjes zijn prachtig geworden, wat zal ze er blij mee zijn! Ze boft met zo'n oma! maar dat wisten we eigenlijk wel al hè

mieke zei

Heel leuk. Nog gefeliciteerd met je kleindochter.
Succes met het afwerken en met het nieuwe project.
grtjs Mieke

Floor zei

De quilt is prachtig geworden! Nog gefeliciteerd met haar verjaardag.
Ze zal er wel heel blij mee zijn.
Als hij gequilt is kan ze er lekker onder kruipen.

quiltsathome zei

Wat een gezellige quilt is dit geworden. Ze weet nu heel zeker dat je heel erg veel van haar houdt !

Guusje, zei

Alsnog van harte gefeliciteerd. Wat is ze mooi geworden. En wat zal je kleindochter er blij mee zijn.

Willeke zei

Erg leuk geworden. Wat een mooi cadeau!

Willy zei

Gefeliciteerd nog met je jarige kleindochter. Prachtige quilt voor haar.

Evelyne zei

Ha Monica, misschien een beetje laat, maar gefeliciteerd met je kleindochter.
Wat is je quilt top mooi geworden en leuke frisse kleuren, wat zal ze er blij mee zijn!
Je maakt ons wel nieuwsgierig wat je nu gaat maken.

Fijn weekend en groetjes, Evelyne

Johanna Zweden zei

Gefeliciteerd nog met je jarige kleindochter.en wat is je quilt mooi
en een fijn weekeinden groetjes Joke

inge zei

wat een leuke quilt!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...