WISHFUL SINGING
(klik)
Echt de moeite van het luisteren waard.
Afgelopen vrijdag trad hier in de Westvestkerk het female a capella koor Wishful Singing op.
Echt de moeite van het luisteren waard.
Afgelopen vrijdag trad hier in de Westvestkerk het female a capella koor Wishful Singing op.
Jammer genoeg was ik zelf niet in de gelegenheid naar dit concert te gaan,
maar het is weer fantastisch geweest. Luister zelf maar
(Nu is het een beetje stom, ik ben de hele week aan het proberen geweest hoe ik dit filmpje rechtstreeks op mijn blog kan krijgen, lukt niet vandaar zó)
(Nu is het een beetje stom, ik ben de hele week aan het proberen geweest hoe ik dit filmpje rechtstreeks op mijn blog kan krijgen, lukt niet vandaar zó)
6 opmerkingen:
Klinkt inderdaad heel erg mooi, lijkt wel of er een heel koor staat te zingen.
Prachtig zoals zij kunnen zingen!!
Jammer van de storende bijgeluiden.Was er niet een nichtje van jou die in dit koortje zingt?
gezellige dag
groetjes,Truus uit Drenthe
Bijzonder! Ik had ze nog nooit gehoord.
Truus, klopt, een dochter van onze vrienden. Inderdaad jammer van de bijgeluiden, maar je kunt in het filmpje ook andere muziek van deze groep aanklikken
Bijzonder en mooi !
Leuk dat je het deelt met ons :o))
Prachtig! Wat een zuivere stemmen. En moeilijk dat dat is, a capella zingen!
Een reactie posten