Chez Monica et Guus Chambre d'Hôte en gites in de Bourgogne Veuvrailles

donderdag 15 januari 2015

Wishful Singing

WISHFUL SINGING 

(klik)
Echt de moeite van het luisteren waard.
Afgelopen vrijdag trad hier in de Westvestkerk het female a capella koor Wishful Singing op.
Jammer genoeg was ik zelf niet in de gelegenheid naar dit concert te gaan, 
maar het is weer fantastisch geweest. Luister zelf maar
(Nu is het een beetje stom, ik ben de hele week aan het proberen geweest hoe ik dit filmpje rechtstreeks op mijn blog kan krijgen, lukt niet vandaar zó)

6 opmerkingen:

Floor zei

Klinkt inderdaad heel erg mooi, lijkt wel of er een heel koor staat te zingen.

Trfuus zei

Prachtig zoals zij kunnen zingen!!
Jammer van de storende bijgeluiden.Was er niet een nichtje van jou die in dit koortje zingt?
gezellige dag
groetjes,Truus uit Drenthe

Chris zei

Bijzonder! Ik had ze nog nooit gehoord.

Monica zei

Truus, klopt, een dochter van onze vrienden. Inderdaad jammer van de bijgeluiden, maar je kunt in het filmpje ook andere muziek van deze groep aanklikken

Quilting Moesje zei

Bijzonder en mooi !
Leuk dat je het deelt met ons :o))

BezigeBijMirjam zei

Prachtig! Wat een zuivere stemmen. En moeilijk dat dat is, a capella zingen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...