Afgelopen zaterdag een kleine "randje-per-week"-bijeenkomst in Villa Augustus in Dordrecht.
Met een prachtig versierde cappuccino en lekker gebak
hebben wij elkaars randjes kunnen bewonderen en natuurlijk over van alles en nog wat bijgepraat.
Tot de volgende keer....
15 opmerkingen:
Ziet er MOOI & gezellig uit Monica!
Ik zit te turen of ik bekenden op de foto zie. Hoi Betty en Auckje!
:o)
Gezellig!!
mooie randjes!!.. en gezellige plaatjes
:-) !!
Je randjes zijn prachtig! En wat zal het daar gezellig geweest zijn, in Villa Augustus, want deze locatie ken ik erg goed.
Groetjes van Ageeth
Hi Monica, het was gezellig en heerlijk in dat zonnetje! Heb hier thuis nog eens gekeken in mijn borduurlappenvoorraadkist en vond zowaar een stuk linnen met meer dan 11/12 draadjes per cm2. Ik vond jouw randjes zo mooi en bijna fragiel (zeg je dat in het Nederlands? Zo niet, maak er dan fragile van)! Ik ga nu eens proberen of ik het ook kan met een leesbril over mijn bril. Groet, Auckje
Mooi en vast en zeker gezellig.
grtjs Mieke
Heerlijk zo een dagje samen en wat mooi allemaal die randjes
Groetjes uit Zweden en een fijne dag
Móóie randjes… en gezellig zo bij elkaar in Dordrecht!
Leuk Monica om elkaar zo gezellig te ontmoeten en stimuleren. Je randjes zijn prachtig!!
Mooi werk hoor. Ik maak 2014 af en dan stop ik weer eventjes met het borduurwerk. (Teveel andere projecten)
Wat een schitterende randjeslappen, jullie hebben stuk voor stuk prachtig.
Wat mooi, al die randjeslapjes bij elkaar !
Lieve Monica
Er komt momenteel niks op handwerk gebied uit mijn handen.Lees geen blogs.
Met andere dingen bezig.
Je tas ligt hier nog op jou te wachten.
Mail mij maar als je hier in de buurt bent.Dat ik thuis ben, en niet in ander huis. Koffie staat altijd klaar.
Lieve groetjes José
Wat gezellig zo met elkaar op zo'n leuke locatie.
Fijne dag
Anje
wat leuk, al die verschillende kleuren!! groetjes, Sylvia
Een reactie posten