Nou nee hoor dat hoef ik niet en met vissen heb ik niets van doen maar
wel met de visserskoffer. Ik kreeg het idee van haar
wel met de visserskoffer. Ik kreeg het idee van haar
Toen Dorothé ons bezocht had zij voor haar handweken deze handige visserskoffer bij zich.
Wow, wat een leuk idee!!!
Hier op de vele vide-greniers - brocantes was er snel een op de kop getikt. en ook deze ouderwetse schaar.
Nu was het de afgelopen week even een beetje rustig hier en ... veel te warm om buiten iets te doen. Hier binnen in de stal met meer dan 50cm dikke muren en de luiken dicht houden, is het heerlijk koel. Ik had het beste voornemen om met mijn 'oud-goedproject' verder te gaan, maar... vond bij het opruimen het potje zuurvrije lijm....
en ... eerst even proberen hoe het gaat, een lapje in de deksel, een lapje in het volgende bakje en toen kon ik niet meer stoppen om dit even af te maken.
In elk bakje een ander stofje.
Inmiddels is hij lekker gevuld en staat bij mijn stoel, en alle spulletjes bij elkaar zonder dat ze rechts en links op de tafel slingeren.
Nu geen excuses meer om niet als de wiedeweerga aan het kamerscherm met 'oud-goed' verder te gaan!.
19 opmerkingen:
Wat een super idee helemaal met al die verschillende bakjes.
Helemaal geschikt is zo'n viskoffer.... hoe is het mogelijk, wat een enig idee......
Het is een echt Pronkie!
Zomerse steekjesgroetjes Anje.
Hallo Monica. Wat een gaaf koffertje en wat een goed idee. Groetjes Tony
Och, lieve hemeltje, wat een juweel van een koffer! Superidee en zo leuk gedaan..het lijkt me zo handig om naast je neer te zetten.
Een super leuk idee.
grtjs Mieke
Ha Monica, ik ben ook nadat Dorothe met de viskoffer kwam op zoek gegaan, maar tot nu toe geen gevonden voor een leuke prijs.
Ik blijf zoeken!
Jou koffer is helemaal super!!
Goed weekend,
groetjes, Evelyne
Heerlijk dat jij nu ook zo'n koffer hebt. Ik heb hem toen ook gezien bij jou en vond hem fantastisch.
Leuk om te zien wat je er mee gedaan hebt.
Groetjes
Wietske
Wat een geweldige koffer is het geworden , een super idee.....
Fijn weekend .
Lieve groetjes Jeanet
Wat een gaaf idee! De visserskoffers zijn vanaf nu natuurlijk niet aan te slepen.
Goed weekend.
Wat is het een leuke handwerkkoffer geworden!Lijkt me erg handig en bij gebrek aan zitplaats heb jij je eigen zitplaats bij je-moeten er geen spelden in het kussen zitten...
Zou de handel er nu ook op inspringen?
goed weekend en succes met je oud goedproject
groetjes,Truus uit Drenthe
Schitterend!
Wat een leuk idee Monica en super uitgevoerd.
Reuze handig dat viskoffertje met al je quiltspullen. Leuk dat het nu mooi aangekleed is met stofjes, dat maakt het tot een echte quiltkoffer.
Als je moe wordt kan je er ook nog op gaan zitten :-)
Fijn dat het bij jullie zo lekker koel is binnen, hier zo warm in huis, dat gaat er niet zo maar uit.
Wat leuk is je koffertje geworden. Heerlijk dat je zo'n stal met dikke muren hebt en daar het hoofd koel kunt houden.
Geweldig idee! En zo mooi uitgewerkt!
Wat een superidee!!!! En het is echt geweldig geworden. ;-))
Oh wauw, je hebt ook zo'n koffer gescoord! Ik weet nog dat "zij" met haar koffer binnenkwam en wij allemaal in katzwijm lagen. En wat heb je hem leuk gepimpt! Anita heeft er inmiddels ook eentje gescoord. Wij zitten alweer een paar weekjes aan de Zuidwestkust en gister zag ik hier een brocante. Misschien van de week toch ook maar eens even neuzen, je weet maar nooit ...
Groetjes, ook aan Guus
Gaaf zeg! Ik zoek maar heb er nog geen gevonden! Wat is hij leuk geworden zo opgepimpt! En leuk om al die mooie spulletjes te zien! Ja Dorothé heeft ons wel allemaal aangestoken! Groetjes
Lida
Una idea estupenda, ha quedado precioso!!
Een reactie posten