Chez Monica et Guus Chambre d'Hôte en gites in de Bourgogne Veuvrailles

dinsdag 8 september 2015

Blogleesters in het zonnetje

 Deze quilt, diverse blokken van de Dear Jane,  maakte Ria Ligthart voor José,
hij mocht deze vakantie mee naar Veuvrailles om hier op de foto gezet te worden.

 Waar hij natuurlijk door ons bewonderd werd!

 Zus Liduine die ook met het quiltvirus besmet is geraakt is op dit moment ijverig met hexjes aan de slag


 Zo als deze is de bedoeling dat hij gaat worden

 
Vaste blogleester is Truus uit Drenthe, zij werd in april oma, alsnog gefeliciteerd.
Zij borduurde voor deze kleine wereldburger dit geboorteschilderijtje 
en dit allerliefste babyquiltje




13 opmerkingen:

Tilly zei

Wat een leuke projecten allemaal Monica.
groetjes Tilly

Annelies zei

Leuk en mooi om dit alles te zien.

katrien zei

Wat een mooie werken.

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Super Monica wat een leuk idee
Groetjes
Wietske

Truus zei

Leuk om ook werkstukken van andere bloglezers te zien,
Mooie Dear Jane in deze roodtinten!
Gezellige avond
groetjes, Truus uit Drenthe

betty prins zei

Wat is de DJ mooi geworden, echt een prachtig werk van Ria!!
Leuk dat Liduine zo lekker aan het hexen is...

ireneinhetatelier zei

Prachtig, die Dear Jane met de oranje ondergrond, wat een mooie tint! En ja, die hexjes zijn verslavend!

Guusje, zei

Wat een mooie dingen laat je hier allemaal zien. Geweldig.

Lida zei

Mooie foto's en zo leuk om hem helemaal af te zien, heb natuurlijk alle stadia tijdens de maak gezien maar net het laatste gemist, dus erg leuk om nu deze foto's te zien!
Ook de andere dingen die je laat zien zijn weer leuk! Groetjes
Lida

Ada Plouvier-Kopitopoulou zei

Prachtige quilt in herfst kleuren! De hexies gaan ook mooi worden en het baby quiltje vind ik ook erg leuk.

quiltsathome zei

Leuk om weer een Dear Janequilt te zien in weer heel andere kleuren dan wat ik in Deventer heb gezien.
Ik hoop dat alles nog goed met jullie gaat.
Kom je ook naar de Stonefielddag bij Karen van de Hertogshoeve in Rijpwetering ?
Ik maak 2 blokjes zodat ik er ook naar toe 'mag' ;) !

Chris zei

Bijzonder en weer heel anders van kleur, deze DJ. Leuk, al die verschillende werkjes!

marga zei

Mooie plaatjes. Wat hebben wij toch een prachtige hobby.
Groeten
Marga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...