Deze quilt, diverse blokken van de Dear Jane, maakte Ria Ligthart voor José,
hij mocht deze vakantie mee naar Veuvrailles om hier op de foto gezet te worden.
Waar hij natuurlijk door ons bewonderd werd!
Zus Liduine die ook met het quiltvirus besmet is geraakt is op dit moment ijverig met hexjes aan de slag
Zo als deze is de bedoeling dat hij gaat worden
Vaste blogleester is Truus uit Drenthe, zij werd in april oma, alsnog gefeliciteerd.
Zij borduurde voor deze kleine wereldburger dit geboorteschilderijtje
en dit allerliefste babyquiltje
13 opmerkingen:
Wat een leuke projecten allemaal Monica.
groetjes Tilly
Leuk en mooi om dit alles te zien.
Wat een mooie werken.
Super Monica wat een leuk idee
Groetjes
Wietske
Leuk om ook werkstukken van andere bloglezers te zien,
Mooie Dear Jane in deze roodtinten!
Gezellige avond
groetjes, Truus uit Drenthe
Wat is de DJ mooi geworden, echt een prachtig werk van Ria!!
Leuk dat Liduine zo lekker aan het hexen is...
Prachtig, die Dear Jane met de oranje ondergrond, wat een mooie tint! En ja, die hexjes zijn verslavend!
Wat een mooie dingen laat je hier allemaal zien. Geweldig.
Mooie foto's en zo leuk om hem helemaal af te zien, heb natuurlijk alle stadia tijdens de maak gezien maar net het laatste gemist, dus erg leuk om nu deze foto's te zien!
Ook de andere dingen die je laat zien zijn weer leuk! Groetjes
Lida
Prachtige quilt in herfst kleuren! De hexies gaan ook mooi worden en het baby quiltje vind ik ook erg leuk.
Leuk om weer een Dear Janequilt te zien in weer heel andere kleuren dan wat ik in Deventer heb gezien.
Ik hoop dat alles nog goed met jullie gaat.
Kom je ook naar de Stonefielddag bij Karen van de Hertogshoeve in Rijpwetering ?
Ik maak 2 blokjes zodat ik er ook naar toe 'mag' ;) !
Bijzonder en weer heel anders van kleur, deze DJ. Leuk, al die verschillende werkjes!
Mooie plaatjes. Wat hebben wij toch een prachtige hobby.
Groeten
Marga
Een reactie posten