Inmiddels is er weer één paneeltje van het kamerscherm 'ingevuld'
Som is het lastig kiezen wat bij elkaar mag (en past)
Deze keer is de hoofdkleur blauw
De kaarten met de borduurpatronen voor lakens en zakdoeken kocht ik eens op een 'vide-grenier'
Dit is toch echt wel vergane glorie te noemen, want wie oh wie zal er nu nog bij stil staan dat het ooit heel gebruikelijk was om je lakens van mooie randen en monogrammen te voorzien.
Er waren dan tal van voorbeelden om uit te kiezen.
Het kraagje met het alfabet dook bij een van mijn zussen op, dit is van onze familie, van zus op zus, met drukkertjes om op je jurk te bevestigen.
Dit lieve babyhemdje mocht hierbij ook meedoen.
Inmiddels liggen er nog voldoende 'oud goed' modelletjes te wachten
Dus ik ga lekker verder met het invullen van het 8-panelen bevattende kamersscherm
12 opmerkingen:
het wordt wel heel mooi, Monica, het heeft even geduurd maar nu heb je ook wat ;)
Als je al die oude gebruikte en niet gebruikte hemdjes, kraagjes, lakentjes e.d. toch zo bij elkaar ziet, dan ziet dat er zo gezellig en leuk uit. Je fantaseert er dan lekker op los (tenminste..dat doe ik dan ...)
Liefs, Ineke
Wat een mooie verzameling wordt dit zo op het kamerscherm!
Groet,
Leuk om deze spulletjes zo op het kamerscherm te verzamelen en het op die manier te bewaren.
Succes met de andere panelen.
Goed weekend
groetjes, Truus uit Drenthe
Wat leuk dat kamerscherm dat je gaat "behangen".
Dat kraagje... ik zag eerst helemaal geen alfabet, maar als je heel goed kijkt... wat enig bedacht is dat en dat het al zo lang in jullie familie is.
Dat babyhemdje is ook erg lief, heb ik ook nog van mijn kindjes (mannen inmiddels)
Wat heb je dat leuk gedaan !
Wat is dit toch een prachtig en bijzonder project, Monica!
Volgens mij heb je genoeg 'spannende voorraden om dat scherm te vullen!
Wow , het idee is super, het ziet er heel mooi uit!
Schitterend, maar dat wist je al. Ik mocht hem in het echt al eens bewonderen.
Een hele grote wens van mij om ooit eens zo'n mooi scherm te maken.
liefs
Wietske
Mooi , leuk dat oud spul.
Ik ben met de " stonefield " bezig.
Daar heb ik ook wat oud spul in verwerkt.
grtjs Mieke
Mooi dat vergrijsde blauw. Ga nog even lekker kijken! Fijne avond.
Een reactie posten