Kleindochter maakte voor mij een 'klosje' garen zodat ik nooit zonder zou komen.
(omwikkeld met maar liefst drie bollen wol!)
Ook de inhoud was leuk: de agenda van 'Daphnes Diary'
Hoera, meteen de 'kleinkinder-dagen' invullen
Voor een lange-afstandswandelaar een hippe schoen om niet bij zijn zussen af te steken :-)
en voor de boef die altijd iets in beton of gips giet en dit jaar geen tijd had
zei: "ik doe wel iets met purschuim" ha ha ha.
Dit kwam Sint ter oren en wat kreeg hij???
een mega koek met het cadeautje in purschuim gegoten.
Iedereen had reuze zijn best gedaan, de meest uiteenlopende leuke surprises met
super mooie gedichten zijn de revue gepasseerd
Wij hebben een heel leuke en hilarische sinterklaasavond gehad
Zó dat zit er weer op voor dit jaar, en nu óp naar de kerst.




18 opmerkingen:
Geweldig mooie surprises. Bij ons thuis was het vroeger ook altijd een sport om de fraaiste bouwwerken te verzinnen.
Met heimwee denk ik terug aan de surprise tijd. Eigenlijk pas sinds een paar jaar ga ik niet meer speciaal naar nederland voor het Sint-gebeuren en vind ik het heel leuk om de blogs over pakjesavond te lezen. Volgend jaar weer, Monica!
Grappig dat verschil in leeftijd. Jullie al aan de gedichten en surprises, wij gewoon uitpakken met kleine kindjes die nog heilig geloven.
Jullie hebben genoten!!!
Super.
liefs
Wietske
Wat een originele cadeau's bedenkt en maakt ieder toch bij jullie. Hoe komen ze erop!! Enig. En nu genieten van wat je gekregen hebt. Fijne week en groetjes van Wilma
wat een hilarisch leuke surprises: wat een idee!!!
liefs, Sylvia
wat LEUK :-).. bij ons eveneens surprises, maar hebben ook nog 'n kleindochter die heilig gelooft, het was weer "ouderwets".. fijne feestdagen gewenst! groetjes, Petra
Geweldig om elkaar zo te plagen en leuke surprises te bedenken.
Nog even nagenieten en dan gezellig het Kerstfeest met veel lichtjes overal.
Fijne feestdagen
groetjes, Truus uit Drenthe
Gezellig!!
Wat is die klos leuk,..
Wat een leuke surprises Monica, ziet er allemaal gezellig uit.
groetjes Tilly
Prachtige surprises, zeer goed bedacht.
Liefs, Ineke
Prachtig om elkaar zo eens even te grazen te nemen.
Groeten
Marga
Wat leuk! Dat was een geslaagde Sinterklaasavond!
het ziet er wel naar uit dat je 'de klos' was met je draadjeshobby ;) en ja...op naar de kerst....morgen mijn boompje maar eens van de zolder vissen :)
Wat een leuke surprises!
Groetjes Marijke
Helaas hier in Zweden kennen ze geen Sinterklaas, maar als ik dit dan zien , dan denk ik wat mis ik het!
Liefs vanuit Zweden
Wat enig om zo Sinterklaasavond te vieren!
Zo deden we het vroeger ook. Surpises en gedichten, hele lange gedichten.... heerlijk om te zien dat er nog mensen zijn die het zo traditioneel vieren. Kadootjes zijn eigenlijk niet belangrijk, de lol en de gezelligheid daar gaat het om.
Nu naar de kerst, ook gezellig en hopelijk bij jullie zonder de z.g. "kerststress".
Heerlijk als je het nog zo met z'n allen viert hè! En wat een geweldige surprises hadden ze gemaakt! Groetjes
Heel leuk en gezellig , surprises.
grtjs Mieke
Een reactie posten