Het begint bij kleine haas...
Borduren als schilderijtje voor de babykamer

en dan zijn er ineens drie hazen die Aty leuk op slabbers heeft verwerkt

Dan komen de quiltvriendinnen een dagje bij mij en wat brengen zij mee?
Prachtige bloemen en heel veel....... (goed voor de lijn vlak voor de kerst ha ha.)
![]() | |
| heerlijke koekemannetjes door Marian zelf gebakken |
En wat vind je van dit leuke kerst-sneeuw-vrouwtje? Leuk hè, ik denk niet dat ik hem/haar ga aansteken hoor!







10 opmerkingen:
Dit ziet er uit als een heel gezellige bijeenkomst! Ik ben weg van het Kerstengeltje, is dat even een schatje!
Dat kerstengeltje mag gewoon NOOIT aan, wat een scheetje! Fijn weekend,
Nee !!!!! Natuurlijk ga je dat schattige sneeuwvrouwtje niet aansteken!
Veel te leuk om op te branden, zoals sommige lekkere dingen te mooi zijn om op te eten :-)
Super leuk dat geborduurde haasje.
Ik wens jullie hele fijne kerstdagen.
Oh, wat een leuk haasje zie ik daar, prachtig!!!
En dat vrouwtje maag nooit "aan", zo zonde!!!
Liefs, Ineke
Gezellig zo met elkaar! Leuk haasje op de slab zelfs een bijpassende achterkant.
Leuk kaarsje, dat zou ik ook niet aansteken.
Fijne dagen en groetjes, Evelyne
Wat leuk, dat haasje! En inderdaad, sommige kaarsjes kan je gewoon niet aansteken...
Wat een schattig haasje, en de petit fours zijn prachtig van kleur; je zou ze bijna verwerken in een quiltje!
Ik weet het nog zo net niet. Want de taartjes zien er ook al zo mooi uit, zonde om op te eten?!? Geniet maar lekker van al je mooie spulletjes.
Een prachtig haasje ! Het was zaterdag overdag erg mistig in de regio Bourgogne/ Morvan.
Enig, dat haasje. En geen kerstengeltjes aansteken hoor!!
Hele fijne dagen en een heel goed en gezegend 2016!
Een reactie posten