Chez Monica et Guus Chambre d'Hôte en gites in de Bourgogne Veuvrailles

zaterdag 26 maart 2016

Vrolijk Pasen



















 Op de valreep voor Pasen nog 'paaseierzakje' voor de kleinkinderen gemaakt.
 Ik vond het borduurpatroontje dat Jeanny  op haar blog zette zo leuk.

Jammer voor de ouders : heb ik ze niet gevuld, leek mij niet zo goed aan te komen met tante pos.

9 opmerkingen:

Evelyne zei

Wat een lieve zakjes Monica. Het is idd een schattig patroontje.

Fijne Paasdagen voor jullie.

Truus zei

Gezellige Paasdagen voor jullie en een zonnetje erbij hopelijk.
Leuk is dit patroontje en ik heb er ook verschillende geborduurd en met fiberfill erachter op een schijfje van een boomstam geplakt. Lintje eraan en ze kunnen aan de paastakken hangen.
groetjes, Truus uit Drenthe

Wilma Kuin zei

Gezellige paasdagen!

Monica zei

@ Truus, zoals jij ze hebt gemaakt als hanger is ook een goed idee. Ik heb nu heel grof (12draads) borduurlinnen gebruikt, maar wat kleiner als paashanger is een goed idee.
Ik vraag mij af of deze zakjes ook niet een beetje kinderachtig zijn voor de kleinkinderen 14, 14, 11 en 10 jaar hi hi.

Quiltlia zei

Wat een schattige paaszakjes.Jullie ook Fijne Paasdagen.

Groetjes Lia

Floor zei

Die zakjes moeten ze dan thuis maar vullen met lekkers.
Die eierwarmers zijn beeldig geborduurd!
Jullie ook fijne paasdagen.

ireneinhetatelier zei

Zo schattig, de eiermutjes! En die zakjes vinden de kleinkinderen vast ook heel erg leuk, echt vrolijk voor Pasen. Fijne dagen!

Quilting Moesje zei

Fijne dagen ook hoor !

Anoniem zei

Wat een leuke zakjes en ook de eierwarmers zijn enig. Fijne paasdagen ook voor jullie. Groetjes Wilma

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...