Even de 'pottenbakkers' in het zonnetje
Afgelopen zomer hadden Guus en zus Ank een workshop bij
Ine Schoots hier in de Bourgogne,
eigenlijk maar een paar kilometer bij ons vandaan
(die kilometers naar Franse begrippen welteverstaan)
Ine Schoots hier in de Bourgogne,
eigenlijk maar een paar kilometer bij ons vandaan
(die kilometers naar Franse begrippen welteverstaan)
En . . . . in de pauze genieten van de heerlijke lunch en de mooie omgeving.
Behalve dat zij met deze mooie werkstukken zijn thuisgekomen hebben zij
enorm veel inspiratie opgedaan bij Ine.
Werkoverleg in het atelier en natuurlijk het bewonderen van de werkstukken die Ine zelf maakt.
Eén ding is zeker, ze gaan dit komende zomer herhalen (liefst meerdere malen)
Mocht je geïnspireerd zijn kun je altijd even op de link van Ine kijken




7 opmerkingen:
Altijd heerlijk om met je handen bezig te zijn, of het nou quilten is of pottenbakken. Hoewel.... wel een verschilletje, bij het quilten blijven je handen schoon :-)
Veel plezier van de zomer met de herhalingen.
Leuk dat er een pottenbakker bij jullie in de buurt is en de resultaten zijn leuk geworden.
Laat je de volgende producten ook zien?
Gezellig weekend
groetjes, Truus uit Drenthe
Zelf iets maken dat er ook nog leuk uitziet is toch geweldig.
Groeten
Marga
dat ziet er bij jullie vrienden ook echt super mooi uit! Geniet van je weekend,
Wat leuk en wat een mooie dingen. Die pottenbakkers mogen zeker wel even in de schijnwerper staan. Blijf genieten
Anje
Wat mooi
en apart
Fijne zondag groetjes uit Zweden
Heerlijk lijkt me dat om met je handen op deze manier bezig te zijn.
Een reactie posten