Chez Monica et Guus Chambre d'Hôte en gites in de Bourgogne Veuvrailles

donderdag 31 maart 2016

Keramiek

 Even de 'pottenbakkers' in het zonnetje
 Afgelopen zomer hadden Guus en zus Ank een workshop bij  
Ine Schoots      hier in de Bourgogne,
eigenlijk maar een paar kilometer bij ons vandaan
 (die kilometers naar Franse begrippen welteverstaan)



En . . . .  in de pauze genieten van de heerlijke lunch en de mooie omgeving.
Behalve dat zij met deze mooie werkstukken zijn thuisgekomen hebben zij 
enorm veel inspiratie opgedaan bij Ine.
 
Werkoverleg in het atelier en natuurlijk het bewonderen van de werkstukken die Ine zelf maakt.
 Eén ding is zeker, ze gaan dit komende zomer herhalen (liefst meerdere malen)


Mocht je geïnspireerd zijn kun je altijd even op de link  van Ine  kijken

7 opmerkingen:

Floor zei

Altijd heerlijk om met je handen bezig te zijn, of het nou quilten is of pottenbakken. Hoewel.... wel een verschilletje, bij het quilten blijven je handen schoon :-)
Veel plezier van de zomer met de herhalingen.

Truus zei

Leuk dat er een pottenbakker bij jullie in de buurt is en de resultaten zijn leuk geworden.
Laat je de volgende producten ook zien?
Gezellig weekend
groetjes, Truus uit Drenthe

marga zei

Zelf iets maken dat er ook nog leuk uitziet is toch geweldig.
Groeten
Marga

Judith zei

dat ziet er bij jullie vrienden ook echt super mooi uit! Geniet van je weekend,

Steekjes en Stygn zei

Wat leuk en wat een mooie dingen. Die pottenbakkers mogen zeker wel even in de schijnwerper staan. Blijf genieten
Anje

Johanna Zweden zei

Wat mooi
en apart

Fijne zondag groetjes uit Zweden

Chris zei

Heerlijk lijkt me dat om met je handen op deze manier bezig te zijn.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...