Helemaal 'bij' met het nieuwe project 'Vakje per Week'
elke week publiceren. Super leuk, met dank, ik doe met plezier weer mee.
Was een beetje langzame start voor mij.
Toen zij dit in december aankondigden was ik hier meteen voor 'in'!
Enthousiast een mooi stukje 16-draads borduurlinnen op maat geknipt en daar
al vast het stramien van de 48vakjes - 29 bij 49 kruisjes - met een rijgdraadje aangebracht.
Oeps: tussen elk vakje moesten nog 3 kruisjes . . . . . .grrrr!
Tja, dat werd dus uithalen en opnieuw tellen....
Oké, is gedaan en nu gewoon elke week lekker aan de slag.
Het gaat vast weer leuk worden.


10 opmerkingen:
Wat ziet het er mooi uit ! Succes !
Een goed begin is het halve werk. Ben nog niet begonnen met deze SAL want ik wil eerst nog wat andere borduurwerk afmaken anders ben ik met teveel dingen bezig.
Je kunt lekker verder nu het voorbereiden gebeurd is.
Gezellige dag
groetjes, Truus uit Drenthe
Gelukkig heb je de verkeerde start achter je en nu maar verder en genieten. Mooi wordt het. groetje Wilma
Ik vind jullie maar knap hoor, met al dat mooie borduurwerk! Daar moet je toch ook heel veel geduld voor hebben.
Achteruit borduren is nooit leuk.
Maar je borduurwerk wordt wel heel mooi.
Fijne nieuwe week.
Groetjes Marja
🌹🌹🌹
Jammer dat je achteruit moest borduren. Het ziet er zo mooi uit en is zo leuk om te doen.
Prachtig al die borduurwerkstukken. En ik weet het het is zo leuk om te doen.
Kleur 816 ook zo mooi.
Veel succes.
Groeten
Marga
Erg leuk, succes!
Ha, jij bent er dus ook voor gevallen, Monica! Leuk! Erg mooie kleuren gebruik je.
Leuk borduurwerk. Veel borduurplezier!
Een reactie posten