Chez Monica et Guus Chambre d'Hôte en gites in de Bourgogne Veuvrailles

maandag 13 februari 2017

Les Soeurs

Toen ik een maandje geleden het middenstuk van Les Soeurs bij Joke zag
ging het een beetje jeuken, wat is dit toch mooi.
Ik kon het niet laten om hieraan te beginnen. 
De geknipte versie hier boven liet ik eerder op FB al zien.
 Vandaag de laatste hand aan de hoeken met hartjes gelegd
 en ik moet zeggen, ben niet ontevreden over het resultaat
 zelfs het ingewikkelde hart is, voor mijn doen, aardig netjes geworden.
Oké, uitdaging gelukt, nu gaat hij voorlopig op een stapeltje want de
Sweet Rosa heeft voorlopig voorrang om een deadline te halen.

17 opmerkingen:

Bed, breakfast en quilts zei

Wat een prachtige kleuren Monica!

Martine zei

Mooi geworden en vast een hele klus geweest.

Happy Earl Grey zei

Wat prachtig die kleuren zijn geweldig. Groet El

Tilly zei

Wat een werk Monica, het resultaat mag er wezen, mooie kleuren heb je gebruikt.
groetjes Tilly

Anoniem zei

Zo'n mooie kleuren en mooi gemaakt Monica. Groetjes Wilma

Ineke zei

Schitterend, wat een prachtige kleuren gebruik je voor dit project!
Fijne week

Judith zei

Met t patroon uit t boek is t super knap dat t zo goed gelukt is!!! Het ziet er prachtig uit, mooie kleuren!!

Floor zei

Het middenblok is schitterend geworden! Mooi gemaakt, maar ook prachtige stoffen gebruikt die je heel mooi op patroon geknipt hebt.
Groetjes,
Floor

marga zei

O wat is die moooooooi.
Groeten
Marga

Marja Rijnsburger zei

Wat een prachtige kleuren combinaties zo bij elkaar.
Groetjes Marja
🌷🌷🌷

Anoniem zei

Hoi Monica

Prachtig geworden!!!!

gr en liefs Titia

Joyce zei

Monica wat een PRACHTIG blok!! Groetjes Joyce

Anoniem zei

Hoi Moon,
Wat prachtig zeg, daar ben ik een knutselaar bij. Ik heb er reuze zin in om mijn werk weer op te pakken. Even wachten tot mijn handen genezen zijn (dan moet er nog wel wat gebeuren) liefs je zussie Ank

Lida zei

Gaaf geworden en wát een prachtige stoffen heb je gebruikt. Succes met de Sweet Rosa! Groetjes
Lida

Anoniem zei

Een stukje vakmanschap hoor. Ik krijg mijn puntjes maar moeilijk netjes. Mijn patchwork ligt al een tijdje stil, zeker nu het tuinseizoen weer geopend is.

Chris zei

Ik vind hem prachtig! Hij heeft een mooie, warme klassieke uitstraling.

brigitta seinen zei

Wat is ie leuk om te maken hè?! Prachtige kleuren heb je gebruikt. Je middenstuk is netjes geworden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...