Ik moet de Sweet Rosa natuurlijk ook een persoonlijk tintje geven.
Op de eerste plaats hond Flow.
Sturen ze een foto, en ja, zie daar maar iets van de brouwen,
niet zo eenvoudig, maar dit is het geworden.
Een roosje kan natuurlijk ook niet ontbreken.
Rosa heeft er zelf een getekend, die rechtse, maar om die om te zetten in lapjes .... oeps, toch maar een ander modelletje opgezocht, niet dat dat zo'n succes was, 16 iniministukjes, veel werk, en door de stofkeuze iets té dicht bij elkaar, komt dat niet zo uit de verf, maar enfin, het zij zo.
Dan nog een van een patroontje, dat brengt de teller op nog 8 te gaan.
Deze roodborstjes, liet ik op Facebook al zien,
die heb ik overgenomen van een kerstkaart
Het komt niet dikwijls voor dat ik blij ben dat het regent,
maar dat komt nu dat best goed uit ha ha.
Nog even hard door...!!!






13 opmerkingen:
Wat een leuke blokjes laat je weer zien!
Wow. Nee inderdaad niet zo simpel, maar wel super goed gelukt. En je roodborstjes ooh zo mooi......
Je zit echt in een flow, ze zijn leuk, maar best moeilijk.
Groetjes
Wat is Flow leuk geworden, heel goed te herkennen!
Hallo Monica, wat ontzettend leuk wordt de Rosa Surrender.
Ik houd me niet met lapjes bezig en als ik dit resultaat van jou zie is dat maar goed ook. Knap hoor de snorharen van Flow! Gelukkig werd je door de vader van Rosa ingefluisterd hoe die op zijn snuit groeien. De roos is prachtig en als je er met je neus bovenop zit lijkt het niet wat je bedoelde maar van een afstand is het vast heel mooi. Succes met de laatste blokken. Groeten van je andere zus Liduine. Die heeft mijn printer weer aan de praat gekregen, vandaar deze late reactie. Groetjes, Fé
mooi gelukt hoor de roos en Flow :o))!
Heel goed gedaan die hond en die roos. Knap van je. Succes verder. Groetjes Wilma
Prachtig gemaakt hoor, vooral dat hondje. Het lijkt heel goed op de foto toch?
Een lekkere witte krullenkop is het geworden.
Veel plezier met het vervolg.
Groetjes,
Floor
Je hond is fantastisch geslaagd hoor. Sowieso is wat je maakt geweldig leuk met zoveel fantasie.
Dank je wel voor je reactie op mijn blog. Ik kwam altijd al bij jou kijken maar gaf nooit commentaar. Dat ga ik nu dus wel doen.Leuk de applique blokjes . Toen ik bij je las over les soeurs had ik er gelijk ook zin in maar ik moet even nog het een en ander afmaken.En in het nieuwste boek van Pera Prins staan weer zulke mooie quilts dat het moeilijk kiezen wordt.
Mooi Monica de roos en de hond zijn mooi gelukt!
leuke blokjes.
lieve groetjes,
Evelyne
Helemaal niet simpel om te maken, maar zó leuk met al die zelf gemaakte patroontjes. De hond is enig!!
beautiful
Een reactie posten