Jammer dat de gegevens van web-log verdwenen zijn, maar sommigen zullen zich nog herinneren dat ik een probleempje met de hoeken heb voorgelegd. Ik had de vliegende gans rand al precies op maat gemaakt toen ik het rode smalle randje om de basis erbij verzon, en ervaren quiltsters weten dan van te voren dat dat consequenties heeft voor de maatvoering... Mijn persoontje moet dan : ( door schade en schande wijs worden en een oplossing verzinnen om de hoeken passend te maken.
Zoals je hier ziet heb ik de (alle verschillende) hoeken op het formaat van de rand gehouden. Wanneer ik het smalle rode randje had laten doorlopen dan werden de hoeken te veel geaccentueerd, dus werd het een donker 'opvulstukje' . Ja, je moet toch wat he. De achterkant heeft een mooie gebloemde rand, niet omdat ik dat zo bedacht had hoor, ik kwam gewoon een beetje stof tekort.
De logees mogen komen in Frankrijk (waar deze voor bedoeld is)
15 opmerkingen:
Wat heb je dat slim opgelost. Dit ga ik onthouden.
Groeten,
Marian
Een mooi kleed en de hoeken zien er goed uit.
Mogen wij daar onder slapen ???
grtjs Mieke
Monica hij is prachtig, er zal met plezier onder gelegen worden.
Geniet er maar van.
Liefs José
Je zou haast een weekje boeken bij je.........
Prima opgelost !
Het is een prachtige quilt geworden en de oplossing kan prima.
De gasten boffen maar!
Groetjes
Wat een prachtige quilt is het geworden, hoe lang heb je eraan gewerkt?
Proficiat met je nieuwe Site,nu kan ik je geklukkig weer vinden José v.Z.
mooooooiiiii !!!!
Prachtig, Moon, in het echt natuurlijk nog mooier dan op de foto's. Ik vind het zo slim hoe je de hoeken opgelost hebt, petje af hoor!
Voor het eerst bij je blog gekomen. Wat woon je mooi! En je quilt is prachtig. Je hoekjes geven het een echt antiek effect!
Groetjes ~
Heidi
Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog!!
Wat is deze quilt mooi geworden. Je hebt het perfect opgelost met die hoekblokken. Groetjes, Willeke
Monica je staat bij mij ook weer in de lijst. Zo langzamerhand heb ik mijn lijst weer compleet. De quilt is mooi geworden. Je hebt het probleem mooi opgelost
Het duurde even, maar ik heb je "retrouvé" ! Daar ben ik erg blij om. Ik blijf je weer volgen.
hallo Monica, wat leuk dat je even bij me langs kwam! Hier meteen een tegenbezoekje hoor!!!
Ja, dat weblog......de ene dag kan ik wel mijn oude stukjes lezen, de volgende dag krijg ik een foutmelding of een lege pagina. Bij jou een lege pagina, jammer!!!
Je hebt je hoeken leuk opgelost, zo: leuke quilt geworden.
En je rhapsody is een plaatje, we gebruiken allebei bijna dezelfde kleuren: ik heb 931 en 932 en 3750 als donkerste! Wij (nicht en ik) hebben wel de grote letters uit het centrum gehouden! We hebben de mille M goed bestudeerd...hum....en daar was het ook zo gedaan!!!
Ik zet je in mijn google reader, kom ik dus zeker vaker langs!
groetjes, Sylvia
Schat van een quilt, waar vast met veel plezier onder geslapen zal worden....
Een reactie posten