Chez Monica et Guus Chambre d'Hôte en gites in de Bourgogne Veuvrailles

dinsdag 11 oktober 2011

Eindelijk klaar

Jammer dat de gegevens van web-log verdwenen zijn, maar sommigen zullen zich nog herinneren dat ik een probleempje met de hoeken heb voorgelegd. Ik had de vliegende gans rand al precies op maat gemaakt toen ik het rode smalle randje om de basis erbij verzon, en ervaren quiltsters weten dan van te voren dat dat consequenties heeft voor de maatvoering...  Mijn persoontje moet dan : (  door schade en schande wijs worden en een oplossing verzinnen om de hoeken passend te maken.

Zoals je hier ziet heb ik de (alle verschillende) hoeken op het formaat van de rand gehouden. Wanneer ik het smalle rode randje had laten doorlopen dan werden de hoeken te veel geaccentueerd, dus werd het een donker 'opvulstukje' . Ja, je moet toch wat he. De achterkant heeft een mooie gebloemde rand, niet omdat ik dat zo bedacht had hoor, ik kwam gewoon een beetje stof tekort.

De logees mogen komen in Frankrijk (waar deze voor bedoeld is)

15 opmerkingen:

Phebe and Jane zei

Wat heb je dat slim opgelost. Dit ga ik onthouden.
Groeten,
Marian

mieke zei

Een mooi kleed en de hoeken zien er goed uit.

Mogen wij daar onder slapen ???
grtjs Mieke

josé zei

Monica hij is prachtig, er zal met plezier onder gelegen worden.

Geniet er maar van.

Liefs José

@nke zei

Je zou haast een weekje boeken bij je.........
Prima opgelost !

Willy zei

Het is een prachtige quilt geworden en de oplossing kan prima.
De gasten boffen maar!
Groetjes

jessie zei

Wat een prachtige quilt is het geworden, hoe lang heb je eraan gewerkt?

José v.Z. zei

Proficiat met je nieuwe Site,nu kan ik je geklukkig weer vinden José v.Z.

Liduine zei

mooooooiiiii !!!!

betty prins zei

Prachtig, Moon, in het echt natuurlijk nog mooier dan op de foto's. Ik vind het zo slim hoe je de hoeken opgelost hebt, petje af hoor!

Heidi zei

Voor het eerst bij je blog gekomen. Wat woon je mooi! En je quilt is prachtig. Je hoekjes geven het een echt antiek effect!

Groetjes ~
Heidi

Willeke zei

Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog!!
Wat is deze quilt mooi geworden. Je hebt het perfect opgelost met die hoekblokken. Groetjes, Willeke

Hilda zei

Monica je staat bij mij ook weer in de lijst. Zo langzamerhand heb ik mijn lijst weer compleet. De quilt is mooi geworden. Je hebt het probleem mooi opgelost

Annelies zei

Het duurde even, maar ik heb je "retrouvé" ! Daar ben ik erg blij om. Ik blijf je weer volgen.

sylvia zei

hallo Monica, wat leuk dat je even bij me langs kwam! Hier meteen een tegenbezoekje hoor!!!
Ja, dat weblog......de ene dag kan ik wel mijn oude stukjes lezen, de volgende dag krijg ik een foutmelding of een lege pagina. Bij jou een lege pagina, jammer!!!
Je hebt je hoeken leuk opgelost, zo: leuke quilt geworden.
En je rhapsody is een plaatje, we gebruiken allebei bijna dezelfde kleuren: ik heb 931 en 932 en 3750 als donkerste! Wij (nicht en ik) hebben wel de grote letters uit het centrum gehouden! We hebben de mille M goed bestudeerd...hum....en daar was het ook zo gedaan!!!
Ik zet je in mijn google reader, kom ik dus zeker vaker langs!
groetjes, Sylvia

Miranda zei

Schat van een quilt, waar vast met veel plezier onder geslapen zal worden....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...