Chez Monica et Guus Chambre d'Hôte en gites in de Bourgogne Veuvrailles

woensdag 26 oktober 2011

Veuvrailles

Ook al zitten wij hier in Veuvrailles lekker van het franse herfstzonnetje
te genieten, op 26 oktober zijn euphorbia-bloemen en appeltaart (al 43 jaar)
een traditie, zo ook vandaag. Onze gasten Mieke (van
quiltmieke.blogspot.com) en haar man hebben hiervan kunnen mee proeven en
daarmee meteen een bodempje gelegd voor hun sportieve onderneming om
vanmiddag naar Autun te FIETSEN! Diegenen die de omgeving hier een beetje
kennen weten hoe stoer dit is: ongeveer 18 km heen en evenveel terug in een
flink heuvelachtig landschap. Chapeau! .

8 opmerkingen:

jessie zei

Zet de koffie maar klaar, de taart ziet er heerlijk uit!

Phebe and Jane zei

Wat ziet dat er gezellig en lekker uit.
Groeten,
Marian

betty prins zei

Gefeliciteerd, die appeltaart ziet er heerlijk uit. Hoe is het met jouw walnoten, ook zoveel?
Ik ben wel een beetje sjalou, jullie heerlijk in het zonnetje! Geniet van deze dagen, liefs

Bas zei

Die taart ziet er lekker uit! Ben ook blij te horen dat het lekker weer is bij jullie. Hele fijne dag nog!

Mirjam zei

Hallo Monica,
Wat een heerlijke taart! Genieten jullie maar lekker van het prachtige weer en van jullie vakantie.
Heel veel plezier wens ik jullie.
Groetjes,
Mirjam

marcella zei

speciale dag vandaag? :) van harte!

Liduine zei

Volgens mij is 43 jaar samen een makkie in vergelijk met het kraken van walnoten!
Euphorbiabloemen in Frankrijk??!!Deze bloemen betekenen: eeuwige trouw. Gefeliciteerd en op naar de 50jaar.

mieke zei

Was dat jullie trouwdag ?
Had je dat gezegd ?
De appeltaart was heerlijk en de bloemetjes waren mooi.
grtjs Mieke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...