Gisterenavond de 20ste! zijn wij weer voor een korte periode in 'La Douce
France' aangekomen, vandaar dat ik een kleine vierentwintig uur te laat ben
met publiceren. Het Richelieuw kleedje en het onafgwerkte letterlapje kocht
ik hier in een leuke brocantewinkel. De kantklos-klosjes en de garenklosjes
bracht mijn zus verleden week voor mij mee, even iets leuks verzinnen wat ik
er mee zal gaan doen.
Het projectje 'Oud Goed' dat wij (Marcella, Betty en ondergetekende een
klein jaartje geleden zijn gestart, staat bij mij nog steeds op een laag
pitje, althans van hetgeen ik kan laten zien, want ik ben er volop mee bezig
(in gedachten dan wel te verstaan :-)).
Het voordeel van Blogspot is dat ik dit berichtje nu via e-mail heb kunnen
plaatsen, hoera!. Het nadeel van het verdwijnen van weblog, (behalve
natuurlijk dat ik mijn archief kwijt ben) is dat ik nu even geen links kan
maken o.a. naar: Marcella (Nuttig en Fraai), Betty
(atelierprins.blogspot.com) en Joke (jookiesbeers).
Tot de volgende keer, Monica

13 opmerkingen:
Je kunt bij blogspot links maken hoor. Het is ongeveer hetzelfde tekentje als bij weblog.
Goed weekend !
Een mooi kleedje, weet jij hoe deze techniek heet ?
Ergens in de kast heb ik een klein ovaal kleedje, in deze techniek.
Ooit van mijn moeder gekregen.
grtjs Mieke
Hee, wij zijn net weer thuisgekomen van een heerlijke week frans platteland! De voorspellingen zijn goed voor de komende week, dus jullie kunnen lekker in de tuin snoeien....
tot snel weer!
Hallo Monica,
Ik wens julie een paar heel fijne dagen daar in La Douce France. Geniet ervan...
Groetjes,
Mirjam
Veel plezier in het mooie franse land en wat een prachtig kleedje hebt en andere zaken heb je gekocht en gekregen.
Wat heerlijk dat je er weer zit.En ik lees het word mooi weer. Nou geniet er maar fijn van.
Misschien komen allemaal mooie ideeën bij je in gedachten en schiet je project toch nog op.
Hier zie ik in ieder geval ook weer wat moois liggen
Fijn weekend José
Fijne tijd in Frankrijk en het oud goed blijf ik volgen.
Volgens mij ben jij nog de enige die deze maand haar oud goed naar voren brengt ;) Toch zit het ook nog steeds in mijn hoofd al heb ik er deze en de vorige maand niets aan gedaan. Fijne tijd in Frankrijk.
Leuk om weer oud goed te zien, gisteren waren we in het muzee en hebben we Marcella persoonlijk ontmoet! Het was smullen want ze had van alles op ons verzoek meegebracht om te laten zien. We hadden een geslaagde dag !
Leuk hè al die oude materialen die bij brocantes liggen. Die dingen hebben al een heel leven achter de rug. Als die dingen eens zouden kunnen praten dan hoorden we heel wat oude roddeltjes en handwerkfoefjes van vroeger. Nu moeten we het invullen met onze eigen fantasie.
Wat leuk dat je weer wat over "oud goed" hebt verteld.Mooie spulletjes heb je gekocht. Fijne tijd in Frankrijk!
Wat laat je mooie dingen zien...
Geniet van Frankrijk!
Wat een leuke blog zeg. Ik blijf je zeker volgen.
liefs Liliane
Een reactie posten