Ik wens jullie allen heel fijne en gezellige kerstdagen
Chez Monica et Guus Chambre d'Hôte en gites in de Bourgogne Veuvrailles
vrijdag 23 december 2011
Kerst
Deze borduurtjes maakte ik enkele jaren geleden toen onze kinderen nog klein waren. Op het ogenblik ben ik bezig met de laatste van het drieluikje : de drie koningen, deze is met borduurgaren en al in een vergeethoekje geraakt en kwam nu weer boven water. Nu kunnen onze kleinkinderen er van genieten.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
15 opmerkingen:
hallo monica, prachtige borduurwekjes!
Alle goeds voor het nieuwe jaar!!!
Groetjes, Sylvia
Wat een leuke borduurtjes.
Ik wens je hele prettige Kerstdagen en een gelukkig 2012 !
Ik wens jou en je gezin ook heel fijne feestdagen.
Lieve groet,
Mirjam
wat 'n SCHATTIGE borduurtjes!
fijne feestdagen!
groetjes, Petra
Heel mooie borduurwerkjes zijn het, lief.
Fijne Kerstdagen.
nog steeds een prachtig en actueel borduurwerkje. heel fijne dagen gewenst voor jou en je gezin
Prachtige borduurwerkjes! wens je ook een heel mooi en creatief jaar toe en voor straks warme kestdagen.
Leuke borduurtjes.
Ook voor jullie fijne feestdagen.
Al druk met koken ?
grtjs Mieke
Mooie borduurtjes.
Ook voor jullie hele fijne Kerstdagen.
Prachtig borduurwerk!
Voor jullie ook hele fijne kerstdagen!
Mooie borduurwerken en wat goed dat je de laatste afmaakt, idd leuk voor de kleinkinderen maar ook een beetje voor jezelf lijkt me.
Ook voor jullie hele fijne kerstdagen.
Mooie borduurwerkjes.
Fijn kerstfeest en een mooi 2012.
Lieve groet
Mooie borduurtjes, ben al jaren van plan ze ook eens te maken. Fijne dagen en een Creatief 2012 !
Leuk toch dat meerdere generaties plezier hebben van je borduurwerk. Ze zijn nog steeds mooi om naar te kijken.
Lieve kerstgroeten, Evelyne
Bedankt voor je lieve woorden, Monica, op mijn blog. Wat is dit borduurwerk mooi. Zo kun je ook een kerststal maken. Enig en topidee.
Een reactie posten