Chez Monica et Guus Chambre d'Hôte en gites in de Bourgogne Veuvrailles

maandag 27 februari 2012

HELP SPAM

Lieve hemeltje, is het mij afgelopen zaterdag éindelijk gelukt die ontzettend vervelende woordverificatie uit te zetten... Kijk ik vanmorgen op mijn e-mail: ZEVEN berichten waar ik écht niet op zit te wachten. Heb de beveiliging helaas dus weer even aangezet, de jongens gaan voor mij kijken of er een betere oplossing is. Dus lieve mensen, sorry voor het ongemak, ik heb er zelf ook een hekel aan.
Bij de patchworkweek van Betty bij ons in de Bourgogne zijn nog plaatsen vrij, 
als je nog mee wilt doen, laat dan maar even weten.

11 opmerkingen:

Anoniem zei

wat vervelend voor je dat je spam krijgt, ik heb het al heel lang af en krijg geen spam...
enne ik type graag de code voor je in;-))))

Willy zei

Hier ook spam. Ik ga de woordverificatie er ook weer opzetten, de letters zijn nu weer vereenvoudigd, dus het is wel te doen.
Groetjes

liefdevoortextiel zei

Gelukkig heb ik het nog niet, maar voor ik publiceer kijk ik het eerst na.

mieke zei

Vervelend is dat.Hier gaat het gelukkig nog goed.
Jammer, dat de workshop niet vol zit.
Misschien toch de afstand !?!?!
Benzine, tol, verblijf.
Het is eigenlijk een 2-de vakantie.
En dat zit er vermoedelijk niet voor iedereen in.
Succes.

Annelies zei

Hier nog geen spam, maar ik word nu wel onrustig.

Klaske zei

Ik had geen woordverificatie en nooit last van spam. Toen blogger het automatisch op mijn blog zette, heb ik het er weer weg gehaald, en raar maar waar toen kreeg ik wel allemaal spam, gelukkig zet blogger het in de spammap en niet op je blog..
Ik moet het afkloppen, maar het spamgebeuren is weer gebeurd en heb al een paar dagen geen spam meer gehad...
Lijkt me wel leuk om een patchworkweek in de Bourgogne, maar dan moeten eerst de kinderen maar uit huis zijn....

Inge zei

Ik heb 1 spambericht gehad. Als ik er nog eentje krijg, gaat de woordverificatie er weer op. Ik vind het ook niet zo erg om die woordjes in te typen.

Hilde zei

Dat is vervelend voor jou, ik heb er (voorlopig)nog niet mee te maken gehad (houden zo). fijn dat je me een award geeft, Monica, je mooie borduurwerken en quilts zijn voor mij ook inspirerend.

Guusje, zei

Ach geeft niets hoor, ik ga hem er ook weer opzetten als ik veel spam krijg.

sylvia zei

Ik heb er tot nu toe 2 gehad, dus te overzien!!!
Zodra het te gek wordt, gaat ie er op, maar dat zou voor het eerst zijn en ik zit er echt niet op te wachten!
we zullen zien.........;)
groetjes, Sylvia

inge zei

bij wordpress geen last van spam (tot nu toe)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...