Chez Monica et Guus Chambre d'Hôte en gites in de Bourgogne Veuvrailles

dinsdag 21 februari 2012

Oud Goed

Eigenlijk was gisteren de dag voor de up-date van het projectje 'Oud Goed'  maar een ander leuk handwerkklusje had even voorrang (laat ik binnenkort nog zien).
Om alle verzamelde werkjes een plekje te geven had ik bedacht dit op een kamerscherm te doen. Het frame dat uit vier delen bestaat is inmiddels klaar en staat in Frankrijk. De paneeltjes kunnen aan beide kanten worden "behangen", lekker veel plek dus. Nu ben ik afgelopen weken meermalen enthousiast begonnen, maar telkens vroegen andere zaken om aandacht en moest het weer aan de kant. Zoals je op de foto ziet zit alles alleen nog maar gespeld, eerst even uitproberen wat het leukste staat: merklappen bij merklappen, kindergoed bij kindergoed, of alles een beetje door elkaar, afhankelijk van de kleur. Enfin, voorlopig kan ik lekker even puzzelen want ik heb mij voorgenomen om alles pas vast te naaien als ik voor alle acht paneeltjes een goed plan heb. Wordt vervolgd

14 opmerkingen:

liefdevoortextiel zei

Wat is dit mooi geworden, en het idee is geweldig! Denk dat ik ook eens op zoek ga naar een kamerscherm !

Jeanny zei

Leuk idee en mooie spulletjes laat je zien.
Groetjes.

mieke zei

Dat ziet er zo ook al goed uit.
Ga je even op mijn blog kijken en lezen ?
groetjes Mieke

petrashandwerken ..steekje voor steekje zei

wat LEUK..
en wat een MOOIE spulletjes..
ben benieuwd hoe 't gaat worden!
groetjes, Petra

Evelyne zei

Wat een goed idee Monica om een kamerscherm te gebruiken. Wat heb je al mooie spulletjes verzameld. Als al die stukjes goed nu eens een verhaaltje konden vertellen, dat zou leuk zijn!

Fijne dag, Evelyne

Monica zei

@ Jessie, Ik vond de kant en klare kamerschermen een beetje te klein, mijn lieve DH heeft er zelf een voor mij gefabriceerd.
@ Evelyne: op een enkel stuk na (van de brocantes uit Frankrijk) komen er heel veel dingen van mijn moeder, zus(sen) en tantes, ik denk dat ik daar wel kleine geschiedenisjes bij kan schrijven

Hilde zei

Ik zit te genieten van de mooie stukken uit je verzameling. Gaaf dat je zo souvenirs van je familie verzamelt.

lheurebleue zei

dat ziet er prachtig uit. alsof je een tentoonstelling bezoekt!

mieke zei

Hoi Monica, leuk dat je nog een award gekregen hebt.
Ik laat het gewoon zo, iedereen mag er 5 doorsturen, naar mensen met minder dan 200 volgers.
Blogger land is dan best snel vol met awards !
groetjes.

Johanna Zweden zei

Wat schitterend, zit te genieten

fijne dag groetjes joke

Guusje, zei

Het ziet er al prachtig uit, wat een mooie spullen heb je verzameld. Succes met verder puzzelen.

liduine zei

En vandaag nog een paar piepkleine babysokjes gescoord! Het wordt vast een geweldig kamerscherm. Is het 'af' in juli?
Ik heb nog wat leuks ouds van ma en dat stuur ik je op. Heb je wat om naar uit te kijken in la douce.

Marjan zei

Het ziet er veelbelovend uit, Monica!

Inge zei

Dat oude goed is echt prachtig. Heerlijk om naar te kijken en een beetje bij weg te dromen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...