Vandaag, 17 februari is de verjaardag van mijn moeder, het is nu ook 20 jaar geleden dat zij overleden is.
Het moet gezegd: mijn liefheberij in handwerken heb ik echt van haar.
Begin dit jaar heb ik alle niet afgemaakte handwerken verzameld (of op een lijstje gezet) en tot mijn schande kwam dit weer boven water. Ik kreeg het van haar voor mijn verjaardag en tot zover af , heeft zij ook nog gezien. (dan kun je wel uitrekenen hoe lang dit al ligt!) Weet je waarom ik niet verder ben gegaan? als je goed kijkt zijn links, het tweede takje van onder, de blaadjes nog niet geborduurd, er was een telfout en ik twijfelde of ik zou uithalen of improviseren. Vandaag neem ik het besluit: Ik kies voor dit laatste en zal het nu als de wiedeweerga eens af maken!
Afgelopen woensdag hadden wij weer een leuke bee bij Betty op het atelier, vooral meer bijgekletst dan iets gedaan, na de lunch besloten wij met z'n allen even naar de Quilthoeve te rijden, helaas, even vergeten dat ze op woensdag gesloten zijn. Gelukkig kunnen de door onze, buiten de stad wonende vriendinnen, de benodigde stoffen ook rechtstreeks via het net bestellen.
23 opmerkingen:
wat een mooi borduurtje, vast Deens. Zo fijntjes en met een mooie herinnering. Gauw afmaken en er een mooi plekje voor vinden
prachtig borduurwerk, Haandarbejdets fremme? en een mooie herinnering aan je moeder
Prachtig borduurwerkje, laat je niet afschrikken door het foutje. Dit moet zeker afgemaakt worden, dat heeft het verdiend.
Groetjes
Mooi borduurtje, dat het zeker verdient om af te maken, al dan niet
improviserend. Als het klaar is, ziet
waarschijnlijk niemand het "foutje" en
heb jij er een dierbare herinnering
aan je moeder bij! Veel plezier met
borduren en groetjes van Ageeth
Een heel mooi borduurwerk. Het komt vast snel af.
Mooi borduurwerk, gewoon improviseren, dan is het ook een uniek stuk geworden. groetjes
En nu vaart erachter dat dit mooie vogelboompje eens afkomt, foutje of niet, dat ziet niemand.
Groetjes.
goede beslissing!! Want het is een leuk werkje!!! Succes!
Wie ziet dit foutje nou niemand, alleen jij weet het.
Het is zo,n lieverd. Alleen al voor jou moeder moet het af komen. Mooie herinnering aan haar.
Liefs José
Wat een prachtig borduurwerk! Je zal het zien, in no time is het af en kan je er van gaan genieten.
Jammer, maak het maar gauw af want het is heel erg mooi!
Heel mooi, dat ' moet ' je echt wel afmaken. Succes.
Hallo Monica,
Wat een prachtig mooi borduurwerk. Dat is tevens een mooi aandenken aan je moeder. Misschien heb je het daarom ook wel eerst laten liggen, omdat de herinnering te vers was...?
Het zal mooi zijn als het af is...
Ik wens je een heel fijn weekend,
Lieve groet,
Mirjam
heel mooi, prachtig
Een dag met een warme herinnering, deze dag.
Wat een prachtige boom, wel afmaken hoor!
Groetjes, Pauline
Wat een prachtig borduurwerk, en ik zou het zeker afmaken het is ook een prachtige herinnering aan je moeder.
wat een schattig borduurwerkje en een dierbare herinnering!
groetjes, Petra
laat maar vaak van die mooie oude werkjes zien die je af hebt gemaakt. dan neem ik misschien (eindelijk!) een voorbeeld aan je!
Wat mooi ...
Fijn dat je de vogelboom af kunt maken !
Extra bijzonder als je er dan nu van kunt genieten ... het foutje maakt hem dan toch juist uniek !
Groetjes,
Simone
Wat een mooi borduurwerk. Natuurlijk moet je dat afmaken.
Gefeliciteerd met je Liebster Blog Award!
Ik herken het borduurwerk meteen: dat kon je vroeger bij de Ariadne bestellen. Leuk dat je dat laat zien.
Groetjes,
Marian
Ha Monica ik heb dit logje gemist!
Ik vind het een prachtig borduurwerk, echt zonde om het te laten liggen.
Lieve groetjes, Evelyne
Een reactie posten