Chez Monica et Guus Chambre d'Hôte en gites in de Bourgogne Veuvrailles

zaterdag 3 maart 2012

Borduurtjes

Toen ik van Marianne hoorde dat een vriendin graag schriftjes had om herinneringen op te schrijven voor haar drie kleinkinderen was ik daar meteen voor 'in', wat een geweldig goed idee.

Ik had op de kerstmarkt in Naaldwijk bij haar dit leuke borduurpatroontje gekocht en al éénmaal geborduurd, met de bedoeling om voor haar hiervan een lavendelzakje te maken,
maar kaftjes voor schriftjes vond ik veel leuker. Dus snel aan de slag om er nog twee bij te borduren.
En ja, borduren is één.. maar kaftjes maken .., dat gaf wel een beetje gepuzzel, toch was het erg leuk werk.
Voor de meisjes heb ik roze schriftjes en de bloemetjes aan het boompje ook roze geborduurd.
Voor het jongetje een turquoise schriftje met een groen stipje op het kaftje.

15 opmerkingen:

marcella zei

wat een geweldig leuke schriftjes, Monica, wat zullen de kleinkindertjes blij zijn met hun oma ;)

Anoniem zei

erg leuk geworden!

Annelies zei

Wat een leuk idee en wat mooi gemaakt.

Noor zei

wat een leuk idee en wat een mooie borduurtjes.

Anoniem zei

Daar val ik als een blok voor!

liefdevoortextiel zei

Een heel leuk ideé !

Guusje, zei

Wat zijn ze mooi en wat een leuk idee om ze zo te verwerken. Hier zullen ze zeker blij mee zijn.

lheurebleue zei

de buitenkant van de schriftjes is al heel mooi, de tekst binnenin wordt vast ook heel bijzonder!

Anoniem zei

zeer mooi

mieke zei

Dat zijn hele leuke cadootjes. grtjs Mieke

Willy zei

Ze zijn erg mooi geworden en het idee is heel leuk.
Groetjes

petrashandwerken ..steekje voor steekje zei

super LEUK..
en wat mooi gemaakt!

sylvia zei

Lieve oma ben jij!!

Marjan zei

Wat een mooie borduurtjes! Geweldig leuk idee!

Evelyne zei

Deze heb ik ook gemist, dat heb je als je kleinkind en dochter op visite
zijn!. leuk idee de kaft voor de schriften. Het borduur patroontje is ook zo lief.
Lieve groetjes, Evelyne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...