Heel even zijn opa en oma in Nederland en dan vragen ze niet óf ze mogen komen logeren maar wélke dag... daar zijn wij erg mee in onze schik. Oudste kleindochter, van 10 jaar al weer, kwam als eerste, heerlijk dat zij ook zo graag mee knutselt. Destijds gaf ik haar een kussentje met een engeltje, dat ik in januari al op mijn blog liet zien, het hoesje had ik echter dichtgenaaid. Zij zou nu zo graag ook een sloopje er om heen hebben dat gewassen kon zodat zij er op kon slapen. Dus....samen naar 'de stad' en daar koos zij voor deze hartjes stof. Zij heeft dit ontwerp zelf bedacht, getekend en geknipt, alleen het machinewerk was voor oma.
13 opmerkingen:
Wat heerlijk Monica om dit samen te doen. Geniet maar fijn van jullie kleinkinderen. En dat ze maar vaak langs mogen komen. Geweldig zo'n oma en opa met een huis in het buitenland.
Liefs José
Heel leuk en lief.
Ik hoop ook zo dat Ajla het hobbiën leuk gaat vinden !!
Gezellig dat je even langskwam.we zitten 140 km. bij elkaar vandaan. niet echt naast de deur.
Mijn kleindochter van 10 heeft ook de knutselgenen van oma geerfd.Leuk is dat.
vanmiddag is het hier gaan regenen. De eerste keer dat ik de middag binnenshuis heb doorgebracht. Weer even wennen.
Groetjes
Anje
gezellig samen met kleindochter aan het naaien. Leuk dat ze al zelf met een ontwerpje kwam. Super resultaat, het sloopje en het wordt vast heerlijk dromen zo.
Wat een lief sloopje heeft je kleindochter getekend. Wat zal dat lekker slapen. Leuk zo samen aan de knutsel.
Het is hier ook knutsel weer, want het regent nu voor het eerst sinds weken!!
Fijne week en gauw tot ziens, Evelyne
Wat is dit leuk geworden en heel knap dat ze dit zo heeft bedacht.
Leuk bedacht en supermooi gemaakt!
Wat leuk gecombineerd en mooi gemaakt!
groetjes
Wat leuk Monica, gezellig zo met kleindochter. groetjes Tilly
Heerlijk voor jullie om weer even in Nederland van je(klein)kinderen te genieten.En heel leuk dat ze ook creatief zijn!
Enig, wat een gezelligheid om samen zo bezig te zijn. Ik heb je blog al wel een tijdje gemist, Monica. Ik wordt er steeds als volger uitgeknikkerd. Ga je nu maar als bladwijzer invoeren, dan kan ik je zeker niet missen. Fijne dagen, Wieke
Wat leuk, zo samen handwerken met je kleindochter! Met prachtig resultaat.
Wauw, wat heeft die grote/kleine meid een smaak qua kleurtjes en ontwerp. Dat gaat wat worden met dit dametje. Leuk hoor een hartje op hartjes. Komt ze naar de quiltweek in Frankrijk? Voor wie is dat I Love You?
Geniet maar van samen prutsen op zolder.
Een reactie posten