Chez Monica et Guus Chambre d'Hôte en gites in de Bourgogne Veuvrailles

woensdag 27 juni 2012

Vakantie

Even sommigen van jullie een beetje jaloers maken... kijk even bij haar, zij miste haar quiltvriendinnetje die lekker op vakantie is, en weet je waar die zit? Hier natuurlijk ha ha. Vanmiddag hebben wij de winkel van  Vero van Born to quilt in Chazelle l'Echo een paar lapjes lichter gemaakt. Wat is dat daar toch super leuk. Het weer is eindelijk wat gezelliger geworden, en Ineke zit hier lekker in het zonnetje te quilten en te haken en van het uitzicht te genieten.
Dit is maar een kleine impressie van de prachtige stoffen die zij aanschafte voor haar 'antieke' in wording.
 Nu vergat ik het mooie lapje dat ik van haar kado kreeg apart op de foto te zetten. Komt binnenkort.
En weet je waarom er uit mijn handen niets (van handwerken) komt?
Ik ben lekker aan het kokkerellen, probeer de perkjes van onkruid te ontdoen en intussen alle aalbessen geplukt en daar gelei van gemaakt, die gaan wij morgen even proeven

15 opmerkingen:

Evelyne zei

Prachtige stoffen! Gezellig zo, lekker genieten van het mooie weer.
Ik heb mijn tuin ook weer bijna onkruidvrij. Samen hard gewerkt met mijn zusje, die voor een weekje over is en ook samen heerlijk zitten handwerken.
Ik geniet ook van het kokkerellen en heerlijk eten in het zonnetje.
Geniet ze en lieve groetjes, Evelyne

Supergoof zei

Wèèh!
Ik wil ook!
;o)
Veel plezier Ien!

Judith zei

Oh wat heerlijk, stik jaloers ben ik. Dit wil ik ook!!!!! En wat een lappen heeft die Ien weer gekocht, super. Enne je hebt helemaal gelijk, stuur Inez maar weer toute suite naar huis. Ze wordt enorm gemist.

Berna zei

Ook hier wordt Madam Inez gemist! Maar ik gun het haar van harte dat ze van een welverdiende vakantie geniet. En waar kun je dat beter doen dan bij een gelijkgestemde ziel die ook nog eens met je mee gaat naar Veronique!
Geniet maar lekker saampjes en volgende week zijn wij weer aan de beurt.

Annelies zei

Lapjes, een beetje zon, het Franse landschap, wat wil je nog meer !

Tilly zei

Je hebt het goed voor elkaar Monica, veel plezier!!!

Johanna Zweden zei

O wat is dat smullen wat een schitterende stofjes
Veel plezier ermee, en met je vakantie en geniet
Groetjes Joke en een fijne dag

Wilma Kuin zei

Ik wil ook!!
Wat een parchtige stoffen,..

Lida zei

Wat gezellig en wat een prachtige stoffen! Ik zou best met haar van plekje willen ruilen! Help ik met bessen plukken ook! LOL!
Groetjes en geniet samen van een heerlijke dag,
Lida

josé zei

Monica ik moet nog even wachten voordat alles klaar en geregeld is.
Maar ik kan mee genieten bij jou, en begrijp hoe jullie heerlijk daar zitten. Ik zou zo om het hoekje willen kijken. En even een kopje koffie mee drinken en van het uitzicht genieten heerlijk.
En kijken waar jullie allemaal mee bezig zijn.
Heerlijk alles is heerlijk schrijf ik. hihi
Geniet van jullie hobby samen.

Genieten jullie maar fijn, en heerlijk dat ze langs komt bij jou.


Liefs José

josé zei

Mooie lapjes vergeet ik nog ik was al van het uitzicht aan het genieten.

Ik heb haar in Frankrijk mogen ontmoeten. Wat heeft zij mooie dingen enig. Ik heb haar boeken ook al enkele jaren in huis. Toen ook bij haar mee gebracht. En heel lang naar een stofje op zoek geweest die in een Quilt gebruikt word bij haar. Maar was uit verkocht.

Ik moet nog steeds beginnen aan haar Quilt, maar dit komt beslist een keer.

Liefs Jose

liefdevoortextiel zei

Dat ziet er gezellig uit, en gelukkig is het hier vandaag ook mooi weer!

Steekjes en Stygn zei

Prachtige stoffen en genieten van (eindelijk) mooi weer. Het is weer helemaal kokkerellen tijd. Zwarte bes,rode bes en kruisbes,het komt ineens allemaal tegelijk.Heerlijk. Veel plezier.
Anje

liduine zei

Wauw wat een mooie lapjes! EN dat het weer nu meespeelt is natuurlijk ook super. De stoffen komen daardoor nog mooier uit.
Om iedereen jaloers te maken....over twee weken ga ik met Monica naar Born tot quilt...Al denk ik dat dit voor mij nog iets te hoog gegerepen is. Maar je moet ergens beginnen als beginneling. Neem ook een (klein) werkje mee om aan juf Monica hulp te vragen. Ik (wij) kijken er naar uit.

Guusje, zei

Het ziet er geweldig uit, heerlijk om zo op vakantie te zijn.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...