Chez Monica et Guus Chambre d'Hôte en gites in de Bourgogne Veuvrailles

woensdag 12 december 2012

KERSTMARKT

Kerstmarkt
Vrijdag 14 december van 18.00 tot 21.00 uur


Betty en ik zijn uitgenodigd bij het Museum Oud Overschie  op de kerstmarkt

De markt vindt plaats in de sfeervolle oude dorpskern aan de Overschiese Dorpsstraat in 
Overschie (gemeente Rotterdam)

Hier alvast een voorproefje, nu vlug nog de laatste hand leggen aan de rest.

20 opmerkingen:

Anoniem zei

Lijkt me erg leuk!
Jammer dat het zo ver weg is.Leuke engeltjes hebben jullie gemaakt.
Veel succes!
gezellige dag
groetjes,Truus uit Drenthe

Wilma Kuin zei

Ziet er erg leuk uit!! Zal erg veel werk zijn om alles te maken,... maar erg leuk!!

Willy zei

De spulletjes zijn leuk.
Veel plezier!

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Wat een schattige engeltjes met dat rode haar.
Veel plezier

groetjes

Wietske

Liduine zei

wat heb je weer lekker zitten knutselen. De haartjes van de engeltjes zijn ook erg leuk! Nu maar hopen op een goede verkoop.

Phebe and Jane zei

Ja, ik las het al bij Betty. Jammer dat het voor mij te ver weg is.
Groetjes,
Marian

Anoniem zei

je hebt je uit de naad geknutseld (wat een mooie woordspeling he?). Nu maar hopen dat het lekker verkoopt. Veel plezier!

AnitaS zei

Wat een leuke dingen heb je gemaakt. Ik hoop dat je veel verkoopt.

Lida zei

Wat een gezellige spulletjes hebben jullie bij je, veel plezier en goede verkoop! Groetjes
Lida

Joke zei

Gezellige spulletjes hebben jullie gemaakt.
Veel plezier en succes ermee!

Pauline zei

Wat een leuk sneak peakje van jullie kerstwaren! Ik wens jullie een heel gezellige kerstmarkt toe.

Noor zei

wat een lieverdjes! Veel plezier op de Kerstmarkt!
warme groet, Noor

Evelyne zei

Zo, wat is er hard gewerkt en met een leuk resultaat!
Ik hoop de de kerstmarkt net zo gaat slagen als jullie project, dan is het 100%.

Succes en veel plezier samen met Betty.
Lieve groetjes, Evelyne

mieke zei

Oooohhh die zien er leuk it. Succes vrijdag.

Steekjes en Stygn zei

Wat jammer dat ik vrijdag al volgeboekt ben anders was ik zeker gekomen. Al was het maar om jullie in levende lijve te zien. Maar je engeltjes zijn zo leuk.
Wens jullie een goede verkoop.
Anje

Quilting Moesje zei

Wat gezellig zo'n groepje Engelen en sneeuwmannetjes tussen de boompjes :o))

Fijne kerstmarkt verkoop !
Groetjes,
Simone

josé zei

Jammer net terug van een weekje zon. Maar ik ben al eens wezen kijken bij Betty.

Jullie hebben geweldige spulletjes gemaakt. Een tip voor jullie bij mij.

José

quiltsathome zei

Wat zien jullie spulletjes er leuk uit !!
Hopelijk gaat het met de verkoop ook goed, mmar dat gaat vast wel lukken !
Veel plezier vanavond,

Guusje, zei

O wat heb je veel gemaakt,het ziet er geweldig uit. Succes.

lheurebleue zei

wat een lieve engeltjes!
heb net een dergelijk engeltje-met- touwtjesbeentjes in de kerstboom gehangen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...