2012 is weggevlogen
Op de één na laatste dag van 2012 hebben wij met zijn allen het oude jaar van ons af laten waaien.
Jongste
kleinzoon van 7 jaar kreeg met sinterklaas een fototoestelletje , een natuurtalent geboren?
Hij maakte deze foto van een overstromende pier in Hoek van Holland.
Hij maakte deze foto van een overstromende pier in Hoek van Holland.
Tja, daar kunnen de foto's van oma natuurlijk niet tegen op.
Terugkijkend op 2012 met zijn vele gebeurtenissen mogen wij ons gelukkig prijzen met dit prachtige viertal.
Alle trouwe lezers en volgers van mijn blog wil ik reuze hartelijk bedanken..
Bij deze vooral ook dank aan mijn nieuwe volgers die ik niet persoonlijk heb kunnen beantwoorden omdat hun mailadres afgeschermd was.
Ik lees met plezier jullie reacties die ik ontzettend waardevol vind.
Alle trouwe lezers en volgers van mijn blog wil ik reuze hartelijk bedanken..
Bij deze vooral ook dank aan mijn nieuwe volgers die ik niet persoonlijk heb kunnen beantwoorden omdat hun mailadres afgeschermd was.
Ik lees met plezier jullie reacties die ik ontzettend waardevol vind.
22 opmerkingen:
Monica, wens jou en je familie een goed en gelukkig 2013 toe. groetjes Tilly
Dank ook aan jou voor de reacties op mijn blogHeel fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2013!
Liefs.
Zeker een natuur talent! Prachtige foto's. Ik wens jullie alles wat wenselijk is, bovenal een verschrikkelijk creatief 2013! Fijne avond.
Ook ik wens je een heel goed,gezond en creatief nieuw jaar. En misschiewn lukt het deze zomer wel om elkaar te ontmoeten in "ons" Frankrijk.
Anje
Mooie foto's,ook voor jou een hele fijne jaarwisseling en een Gezond Gelukkig en Creatief 2013.
Groetjes Lia
Ha,
Ook voor jullie alle goeds en heel veel gezondheid voor 2013, enne dat jullie Den Bosch nog maar vaak mogen aandoen:)
heel veel groetjes ook aan de rest van de familie
liefs
Wietske
Lieve Monica een heel gelukkig en gezond 20013 !
Wat een mooie foto's van kleinzoon. En wat een geweldig leuk stel bij elkaar om trots op te zijn.
Liefs José
Ik wens je een fijne jaarwisseling en een heel gelukkig en gezond 2013.
Wat een leuke foto van je kleinkinderen! Ik wens je alle goeds voor 2013.
Groetjes,
Marian
Wat een prachtig Klavertje Vier! Dat is rijkdom.
Maak er samen een prachtig 2013 van.
Groetjes, Suzanne
Wij: Angus , Simba en ik, willen jullie alvast, een heel goed uiteinden toewensen van 2012 en voor 2013 veel liefde, gezondheid en geluk en veel handwerkplezier, en dat we veel van elkaar mogen leren en genieten van al het moois wat op de blogjes komt.
Leuk!
Groeten,
Niek
Alle goeds voor 2013!
Hartelijke groet,
Marjan
Wat een prachtige foto's en wat een prachtig rijkdom vier van deze kanjers. Voor jullie ook een hele fijne jaarwisseling en een goed, gezond en creatief 2013 gewenst.
Mooie foto van de zee-hoor de golven bulderen en ruik de zilte geur-heerlijk.Knap hoor van Teun.
Jullie ook een goed uiteinde en alle goeds voor 2013.
groetjes,Truus uit Drenthe
Geweldige foto van je kleinzoon!!!
Heel veel GELUK in 2013!!
:o)
Jij, en allen, die je lief zijn (dus
ook het prachtige viertal) een voor-
spoedig, creatief, maar vooral gezond
2013 gewenst!
Groetjes van Ageeth
gelukkig nieuwjaar!
graag wens ik jou en je gezin een heel goed 2013 toe! geniet van al het goede.
wat een leuk stel, die kleinkinderen van je!
en heel veel wensen voor een mooi 2013!
Wat een leuk stel op de foto!!!
Ik wens jou en je hele familie alle goeds voor het nieuwe jaar.......en veel leuke foto's van dit manneke!!
groetjes, Sylvia
Ik wens jou ook een heel goed, gezond en creatief 2013! En wat een pracht foto's! Groetjes, Annemarie
Een reactie posten