Chez Monica et Guus Chambre d'Hôte en gites in de Bourgogne Veuvrailles

maandag 31 december 2012

Terugblik op 2012


2012 is weggevlogen
Op de één na laatste dag van 2012 hebben wij met zijn allen het oude jaar van ons af laten waaien.

Jongste kleinzoon van 7 jaar kreeg met sinterklaas een fototoestelletje , een natuurtalent geboren?
Hij maakte deze foto van een overstromende pier in Hoek van Holland.
Tja, daar kunnen de foto's van oma natuurlijk niet tegen op.
Terugkijkend op 2012  met zijn vele gebeurtenissen mogen wij ons gelukkig prijzen met dit prachtige viertal.

Alle trouwe lezers en volgers van mijn blog wil ik reuze hartelijk bedanken..
Bij deze vooral ook dank aan mijn nieuwe volgers die ik niet persoonlijk heb kunnen beantwoorden omdat hun mailadres afgeschermd was.
Ik lees met plezier jullie reacties die ik ontzettend waardevol vind.

22 opmerkingen:

Tilly zei

Monica, wens jou en je familie een goed en gelukkig 2013 toe. groetjes Tilly

Jeanny zei

Dank ook aan jou voor de reacties op mijn blogHeel fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2013!
Liefs.

Judith zei

Zeker een natuur talent! Prachtige foto's. Ik wens jullie alles wat wenselijk is, bovenal een verschrikkelijk creatief 2013! Fijne avond.

Steekjes en Stygn zei

Ook ik wens je een heel goed,gezond en creatief nieuw jaar. En misschiewn lukt het deze zomer wel om elkaar te ontmoeten in "ons" Frankrijk.
Anje

Quiltlia zei

Mooie foto's,ook voor jou een hele fijne jaarwisseling en een Gezond Gelukkig en Creatief 2013.
Groetjes Lia

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Ha,

Ook voor jullie alle goeds en heel veel gezondheid voor 2013, enne dat jullie Den Bosch nog maar vaak mogen aandoen:)

heel veel groetjes ook aan de rest van de familie

liefs

Wietske

josé zei

Lieve Monica een heel gelukkig en gezond 20013 !

Wat een mooie foto's van kleinzoon. En wat een geweldig leuk stel bij elkaar om trots op te zijn.

Liefs José

AnitaS zei

Ik wens je een fijne jaarwisseling en een heel gelukkig en gezond 2013.

Phebe and Jane zei

Wat een leuke foto van je kleinkinderen! Ik wens je alle goeds voor 2013.
Groetjes,
Marian

Suuske zei

Wat een prachtig Klavertje Vier! Dat is rijkdom.

Maak er samen een prachtig 2013 van.

Groetjes, Suzanne

Johanna Zweden zei

Wij: Angus , Simba en ik, willen jullie alvast, een heel goed uiteinden toewensen van 2012 en voor 2013 veel liefde, gezondheid en geluk en veel handwerkplezier, en dat we veel van elkaar mogen leren en genieten van al het moois wat op de blogjes komt.

Anoniem zei

Leuk!
Groeten,
Niek

Marjan zei

Alle goeds voor 2013!
Hartelijke groet,
Marjan

Guusje, zei

Wat een prachtige foto's en wat een prachtig rijkdom vier van deze kanjers. Voor jullie ook een hele fijne jaarwisseling en een goed, gezond en creatief 2013 gewenst.

Anoniem zei

Mooie foto van de zee-hoor de golven bulderen en ruik de zilte geur-heerlijk.Knap hoor van Teun.
Jullie ook een goed uiteinde en alle goeds voor 2013.
groetjes,Truus uit Drenthe

Supergoof zei

Geweldige foto van je kleinzoon!!!
Heel veel GELUK in 2013!!
:o)

Ageeth Dorsman zei

Jij, en allen, die je lief zijn (dus
ook het prachtige viertal) een voor-
spoedig, creatief, maar vooral gezond
2013 gewenst!
Groetjes van Ageeth

Anoniem zei

gelukkig nieuwjaar!

Anneke zei

graag wens ik jou en je gezin een heel goed 2013 toe! geniet van al het goede.

lheurebleue zei

wat een leuk stel, die kleinkinderen van je!
en heel veel wensen voor een mooi 2013!

sylvia zei

Wat een leuk stel op de foto!!!
Ik wens jou en je hele familie alle goeds voor het nieuwe jaar.......en veel leuke foto's van dit manneke!!
groetjes, Sylvia

Annemarie zei

Ik wens jou ook een heel goed, gezond en creatief 2013! En wat een pracht foto's! Groetjes, Annemarie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...