Hallo, gezellig dat je even bij ons langs komt, het gaat voornamelijk over handwerken van Monica, maar ook over ons Franse huisje in de Bourgogne dat wij te huur aanbieden. Kijk voor informatie hierover op de tabs van deze pagina.
Chez Monica et Guus Chambre d'Hôte en gites in de Bourgogne Veuvrailles
12 opmerkingen:
Jeetje ik kom toch even thee drinken vanmiddag bij jullie hoor. Het ziet er fantastisch uit.
Veel plezier en geniet van het feest en van het lekkers.
groetjes
Wietske
Wat een leuke taart! Ook voor jullie een heel gezellig Sinterklaasviering.
Ik wens je een hele gezellige avond !
ik zou best een klein hapje Sint lusten ;)
Ik wens je een fijne Sinterklaasavond.
Voor jullie ook!
Jij ook een fijne avond! Die taart ziet er lekker uit.
Groetjes,
Marian
Hallo Monica en Guus,
jullie ook een gezellige Sinterklaasavond
groet van Co en Ineke
Hhhhhhmmmm die ziet er goed uit. Leuke avond gehad ? groetjes.
Die Sint hebben jullie vast heerlijk opgepeuzeld.
Die zal lekker gesmaakt hebben. Is er nog wat over. Ik denk het niet. anders lus ik wel een stukje.
Nee tot maar niet, die lijn ook.
Ik ga nog even naar ander huis. Het schijn daar beter te zijn, ik hoop dat het een weekje blijft. Ben voor de feestdagen weer terug.
Lieve groetjes José
Wat een heerlijke taart, ik hoop dat jullie ook een gezellige avond ebben gehad.
Een reactie posten