Chez Monica et Guus Chambre d'Hôte en gites in de Bourgogne Veuvrailles

woensdag 5 december 2012

Sinterklaas

Gezellige sinterklaasavond

12 opmerkingen:

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Jeetje ik kom toch even thee drinken vanmiddag bij jullie hoor. Het ziet er fantastisch uit.

Veel plezier en geniet van het feest en van het lekkers.

groetjes

Wietske

Pauline zei

Wat een leuke taart! Ook voor jullie een heel gezellig Sinterklaasviering.

Annelies zei

Ik wens je een hele gezellige avond !

marcella zei

ik zou best een klein hapje Sint lusten ;)

AnitaS zei

Ik wens je een fijne Sinterklaasavond.

Berna zei

Voor jullie ook!

Phebe and Jane zei

Jij ook een fijne avond! Die taart ziet er lekker uit.
Groetjes,
Marian

Ineke M zei

Hallo Monica en Guus,
jullie ook een gezellige Sinterklaasavond
groet van Co en Ineke

mieke zei

Hhhhhhmmmm die ziet er goed uit. Leuke avond gehad ? groetjes.

Willy zei

Die Sint hebben jullie vast heerlijk opgepeuzeld.

josé zei

Die zal lekker gesmaakt hebben. Is er nog wat over. Ik denk het niet. anders lus ik wel een stukje.

Nee tot maar niet, die lijn ook.

Ik ga nog even naar ander huis. Het schijn daar beter te zijn, ik hoop dat het een weekje blijft. Ben voor de feestdagen weer terug.

Lieve groetjes José

Guusje, zei

Wat een heerlijke taart, ik hoop dat jullie ook een gezellige avond ebben gehad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...