Ook al heb ik de laatste periode heel weinig gedaan aan mijn projectje "oud goed"
het verzamelen van daarvoor bruikbare stukken blijft een hobby.
De naam op dit lapje heeft overigens geen enkele binding met mijn familie,
maar ik vind het oefenen van alle technieken in dit lapje heel leuk
Het zal zeker niet voor januari zijn eer ik verder ga met het kamerscherm.
dit is echt een 'winterwerkje'
11 opmerkingen:
Maar wat een prachtig lapje. Echt schitterend om zoiets in je bezit te hebben. Ik vind het ook heel leuk om aan de pronkrol van Jookies mee te doen. Later kunnen mijn kinderen dan weer zien wat ik allemaal gemaakt heb. Maar zover is het nog lang niet hoor.
groetjes
Wietske
Laatst nog gedacht hoe het met je projekt was, ben benieuwd naar het eindresultaat.
Heel mooi lapje met de verschillende technieken die erin geoefend zijn!
Lieve groet
Wat een schattig lapje. Ben benieuwd naar het vervolg van je oud-goed-project.
Groetjes,
Marian
lijkt me een goed plan, even op de winter wachten. Na de feestdagen moet mijn oud goed project ook weer eens uit de kast. Leuk, zo'n oefenlapje
Mooi lapje, Moon! Ik dacht laatst ook nog aan mijn oud goed project, maar daar is nu even geen tijd voor!!
Wel met ons mede oud goed lid (M)...afgesproken dat wij in het nieuwe jaar weer afspreken!
Wat een mooi lapje is dit. Ik vind het ook erg leuk om ze te verzamelen, al doe ik dt maar af en toe als ik er eentje erg mooi vind.
Maar dit is dan ook een schitterende hobby
Fijne dag vandaag groetjes Joke
Mooi leuk voor je kamerscherm. Die vind ik enig bij jou.
Geweldig leuk idee.
Groetjes José
alweer een tijd geleden dat ik over het oud-goed-project las. weer een mooi stuk!
Hopelijk krijgt het oudgoed weer snel een vervolg. Dit is een mooie aanwinst.
Een reactie posten