Plaats ik vanmiddag het vorige berichtje.... is de rest verdwenen!!!?? In ieder geval niet meer zichtbaar op de eerste pagina van dit blog, ze zijn niet echt weg, want ze zijn terug te vinden in het archief.
Weet iemand hoe dit komt, of liever gezegd: hoe zou ik dit kunnen herstellen?
Lida tipte mij dat dat door de archivering per maand komt, maar ik had ingesteld 12 berichten op de eerste pagina laten, en dat werkt ineens niet meer?
7 opmerkingen:
Dat heb jezelf zo ingesteld! Iedere nieuwe maand gaan alle voorgaande berichten in een archief van de maand waar je het in hebt geschreven en dat gebeurt ook met de jaren. Dit houdt je blog overzichtelijk en zo kun je ook makkelijk iets terug vinden zonder alle berichten te hoeven nakijken! Dus niets kwijt, maar gewoon netjes in de kast! LOL! Groetjes
Lida
He wat lastig nou. Ik zou je niet kunnen helpen, heb er geen bal verstand van. ik hoop dat het antwoord van Lida voldoende is voor jou anders moeten we toch eens meedenken:)
Succes en we horen het wel
groetjes
Wietske
Monie, monie, wat ben je nu allemaal weer aan het uitspoken met je blog...
Het is vast iets heel simpels en heeft niets met je berichten aantal te maken maar waarschijnlijk met de datum of tijdstip waarop je het geschreven hebt...
Volgens mij heb ik dit ook wel eens gehad, maar verder niets mee gedaan. Nu staan er hier weer twee berichten, dus misschien gaat het vanaf nu goed. Aan die 12 kan het niet liggen, want dan zou je dat veranderd moeten hebben en dat zou je wel weten.
Op blogger vond ik deze informatie en dan zou het kunnen liggen aan foto's in een vorige post, die zou je dan opnieuw moeten plaatsen.
http://productforums.google.com/forum/#!searchin/blogger-nl/berichten$20weg$20pagina/blogger-nl/A6c0D1YzfR0/8HxrGGIKxB8J
Ik heb nog even bij je paginabron gekeken (rechtermuisknop), daar staat de pagina in html. Het ligt aan de awardfoto, als je die verwijdert is het volgens mij weer in orde. Misschien kun je de foto daarna weer opnieuw plaatsen.
Ha Monica, Ik snap al helemaal niet wat je bedoeld, maar zie dat er gelukkig mensen zijn die je kunnen helpen.
Leuk tasje met toebehoren heb je gemaakt!
Ik hoop dat het goed komt met je blog.
Lieve groetjes, Evelyne
Helaas, ik heb geen nuttige opmerkingen hierover Monica. succes, ik hoop dat je het probleempje op kunt lossen.
groetjes, marcella
Een reactie posten