Kijk wat mijn zus Liduine bij het opruimen van haar zolder vond, een doosje met ware schatten, allemaal nog van haar schoonmoeder.
Intussen is het probleem van mijn blog opgelost door WILLY'S opmerking, het ligt waarschijnlijk aan het plaatsen van de foto van de award. Nu moet ik je zeggen dat ik al meer dan een week geleden pogingen deed over deze award te schrijven, maar dat mislukte steeds. Ik was dus erg blij toen het kopiëren van die foto eindelijk wel was gelukt.
Ik probeerde willy's tip uit, heb de foto verwijderd en zie: alles is weer op zijn pootjes terecht gekomen.
Lieve Noor, neem van mij aan dat ik jouw award ook zonder foto echt waardeer.



9 opmerkingen:
Wat leuk om zo'n schatkistje te vinden.
Ohh gelukkig maar. Je zou er toch ongelukkig van worden als je niet meer lekker kunt bloggen he?
Wat een heerlijk doosje heb je daar..
groetjes
Wietske
Wat moet dat heerlijk uitpakken zijn.
Volgens mij doe jij dat doosje veel te vroeg weer dicht :) Fijn dat het blogprobleempje weer is opgelost. Hulde aan Willy, knap!
Leuk zo'n kistje.
Fijn dat het probleem is opgelost.
Fijn dat het is opgelost, ik heb er zelf ook weer van geleerd ;)
Mooi doosje met inhoud kwam er van zolder.
wat een schat vond je zus op zolder!
Ik heb een mandje met mooie dingen, maar zo'n doosje is ook schitterend. Wat een mooie stoplapjes en zie ik daar ook nog een mooi breiwerkje liggen? Is het doosje weer opgeborgen? Ik ga er binnenkort een hoekje mee inrichten, het mag wel gezien worden!
Een reactie posten