Gisteren was in het Museum Oud Overschie de opening van onze quilt-expositie. dank aan alle belangstellenden die de sneeuwval getrotseerd hebben om hierbij aanwezig te zijn. Super! .
Behalve dit leuke miniatuurwinkeltje was er ook het échte snoepwinkeltje
Hier kun je alle heerlijke ouderwetse snoepjes kopen die je maar bedenken kunt.
Volgende week zondag zijn wij er weer aanwezig, voor openingstijd van het museum is een 'show and tell' door Betty
16 opmerkingen:
Dit museum is een bezoekje waard, zeker met de mooie quilts. Ze zij leuk gepresenteerd zo in en op de bedden. Ik ga daar de 9e februari zeker van genieten.
Jammer dat we niet konden komen bij de opening. Hoop dat het zonder ons toch gezellig was.
Liduine
Veel succes met de tentoonstelling.
Wat fijn dat er zovelen waren, ondanks griep en slecht weer.
Heel veel succes ik hou het in de gaten volgende week.
Lieve groetjes José
Wat een mooi quiltje op het poppenbedje. Jammer dat het weer toch veel roet in het eten gooit.
wat een leuk mueseum! Fijn dat de opening een succes was, ik las het ook bij betty die nog zit na te glunderen :)
heel veel succes gewenst, ik hoop ( ijs en weder dienende) gelegenheid te hebben voor ene bezoekje. Voorlopig zit ik hier 'ingesloten' zelfs de rijksweg is deels dicht
joh, wat ziet dat er toch reuzeleuk uit.
Heerlijk al die mooie spulletjes bekijken.
Veel plezier nog maar
lieve groetjes
Wietske
Wat fijn dat de opening geslaagd is ondanks de sneeuwval.
Die spanning ben je alvast kwijt.
Hebben jullie ook een gastenboek liggen voor reacties?
Mooie quilts liggen daar op bed/krib.
Nu gezellig binnenweer met al die sneeuw.
fijne dag
groetjes,Truus uit Drenthe
Fijn voor je/ jullie dat de opening een succes was ondanks de sneeuw. Aan de foto's te zien is het een mooi museum. Veel succes met de tentoonstelling! Groetjes,Annmearie
Wat een leuk museum om de quilts tentoon te stellen, ik wens jullie volgende week ook veel succes.
Had er echt het lef niet voor, maar gelukkig vanaf donderdag heb ik goede banden onder Kaatje en dan kan ik misschien dit weekend ook binnenwippen!
Groetjes
lida
Wat een mooie foto's leuk om in zo'n mooi museum te lopen en te enieten van alles wat je tegnkomt.
Vind het zo jammer dat ik er niet was maar durfde de weg niet op.Ik hoop zo op beter weer want zien wil ik het en jou/jullie ontmoeten lijkt me ook zo leuk.
Het was in ieder geval een succes en daar gaat het toch om.
Anje
Goedemorgen vanuit Stockholm
Wat een enig museum
gr joke
Wat leuk ! en mooi :o)
Bedstee's met lieve quilts, moooie kleuren !
Groetjes,
Simone
We hebben ervan genoten,wat een leuk museum!
Lief dat je ons rondgeleid hebt!
Lieve groet,Marianne
lieve monica, het was leuk om je te spreken en je mooie quilts in het echt te zien. ik heb genoten van de middag. die wieg in de bedstee is mij bijgebleven: zo weinig plaats voor 2 volwassenen en dan ook nog een wiegje voor een zuigeling.geen luxe ...
Een reactie posten