Jippie, gelukt!
In een 'snelcursus' in de auto vanmorgen heeft Betty mij gezegd hóe het moet, een filmpje van Youtube invoeren. Het is nu wel nogmaals hetzelfde filmpje van Wishful Singing met "Winter Alert", maar ik wilde alleen maar proberen of ik dit kunstje nu kan :-). Ja dus .
8 opmerkingen:
Wat goed dat jij dit nu ook weet, ik weet het ook nog niet hoor knap. Veel succes hier mee.
Bedankt voor je mail, misschien tot dan zou leuk zijn
Liefs José
Hardstikke goed.
Geen idee hoe het moet.
Weer wat geleerd zie ik!
Inderdaad mooie stemmen!
Fijn weekend, Evelyne
mooi dat het gelukt is!
en de tekst spreekt mij als forens helaas wel aan ;)
Gefeliciteerd met het filmpje in je blog zetten.
In mei is er in Gouda ook een quilttentoonstelling.
Voor jullie niet zo ver weg.
Jammer dat jullie tentoonstelling niet in het Quiltnieuws heeft gestaan.
Veel succes met de tentoonstelling en een gezellig weekend.
groetjes,Truus uit Drenthe
Ik had bij je eerdere Winter Alert al zo genoten van je link, wat fijn dat je nu weet hoe je een filmpje direct op je blog plaatst! Zo leren bloggers steeds weer van elkaar, leuk he?
Goed van je. Nooit te oud om te leren.
Verheug me op morgen. Ik kom behalve als het errug slecht weer is.
Anje
Ha Monica,
Wat ben je toch handig, niet alleen met naald en draad maar ook met de computer! Leuk om Wishful Singing weer op jouw blog tegen te komen met een actueel lied!
Lieve groet,
Corrie
Een reactie posten